HR Challenge 2023

SUPPORT THE LEADERS
TAKE CARE OF EMPLOYEES
PROTECT THE BUSINESS

8-9 marca 2023 r.

Hotel Courtyard by Marriott, ul. Żwirki i Wigury 1, Warszawa

Uwaga! Brak miejsc!

PROGRAM FORUM

Aby wyświetlić szczegółowy program sesji – kliknij jej nazwę

2 dzień Forum, 9 marca 2023 r.

Schemat forum

1 DZIEŃ, 8 marca 2023 r.

SESJA PLENARNA #1

NOWA KULTURA ORGANIZACYJNA FIRMY

Warsztaty – PROBLEM SOLVING ZONE
PODZIAŁ NA SESJE RÓWNOLEGŁE

SESJA

LIDER JAKO COACH

SESJA

MOTYWACJA I ZAANGAŻOWANIE PRACOWNIKA

SESJA

NIEPOKÓJ i ODPORNOŚĆ
PSYCHICZNA

NETWORKING I KOKTAJL

2 DZIEŃ, 9 marca 2023 r.

SESJA PLENARNA #2

OCHRONA I ROZWÓJ BIZNESU

PODZIAŁ NA SESJE RÓWNOLEGŁE

SESJA

PRESJA NA WYNAGRODZENIA

SESJA

LUKI KOMPETENCYJNE

SESJA

ROZWÓJ I UTRZYMANIE TALENTÓW

2 dzień Forum, 9 marca 2023 r.

}

8:30*

OTWARCIE FORUM I PRZYWITANIE GOŚCI

Anna Kępka, Project Manager, BRAVE

Anna Banaś, Managing Director, BRAVE

SESJA PLENARNA #2:

OCHRONA I ROZWÓJ BIZNESU

Moderator:
Ireneusz Martyniuk, Właściciel, SCALENCE

}

8:40-9:05

Jak HR powinien budować przekaz dla CEO i liderów by skutecznie wspierać rozwój organizacji

Andrzej Borczyk, Dyrektor Zarządzający HR, GRUPA CCC

  • jakie są wyzwania związane z analizą danych i prezentacją wniosków
  • jak wymieniać informacje w organizacji rozproszonej
  • jak współpracować z innymi działami – szanse i wyzwania
}

9:05-9:10

Sesja Q&A

}

9:10-10:00

Rola HR i lidera w kontekście transformacji kompetencji w organizacji – dyskusja cross-działowa

Paneliści:
Andrzej Kisielewski, Dyrektor Obszaru Personalnego, ANWIL

Andrzej Borczyk, Dyrektor Zarządzający HR, GRUPA CCC

Jakub Grzelak, Managing Director of Retail, CCC

Wojciech Zaręba, Niezależny Ekspert

Łukasz Chmaj, Dyrektor Logistyki, GEMINI

  • digitalizacja jako źródło zmian profili kompetencyjnych
  • jak pozyskać, później utrzymać pracownika ale i jak się z nim rozstać
  • jak strategicznie planować wykorzystanie zasobów i zarządzać kompetencjami w organizacji
}

10:00-10:05

Sesja Q&A

}

10:05-10:25

Wpływ HR na wskaźniki biznesowe organizacji

Anna Kurczewska – Formela, Dyrektor Działu Rekrutacji, LEASINGTEAM PROFESSIONAL

}

10:25-10:30

Sesja Q&A

}

10:30-10:40

A co, jeśli prezes potrzebuje wsparcia…

Ireneusz Martyniuk, Właściciel, SCALENCE

  • CEO i organizacja w ciągłej zmianie
  • kiedy wiadomo, że prezes potrzebuje wsparcia
  • czym nie jest, a więc czym jest mentoring biznesowy
}

10:40-10:45

Sesja Q&A

}

10:45-11:00

PRZERWA NA KAWĘ

}

11:00-11:25

Jak CEO i/lub lider może wpłynąć pozytywnie na organizację zmieniając swój styl komunikacji i zarządzania

Marcin Milanowski, CHC HR Lead, SANOFI

  • jaka jest rola HR w transformacji kultury organizacyjnej
  • jakich zmian aktualnie wymagają organizacje
}

11:25-11:30

Sesja Q&A

}

11:25-11:30

flaga angielska

Building a talent program and engagement in no home-office world:
Strategy for first line workers in Franchise restaurant industry

Petra Kolarova, Global HR Director Franchise Brands, AMREST

}

11:50-11:55

Sesja Q&A

}

11:55-12:35

flaga angielska

How HR should react to sudden changes in the environment – panel discussion

Moderator:
Ireneusz Martyniuk, Właściciel, SCALENCE

Panelists:
Petra Koralova, Global HR Director Franchise Brands, AMREST

Agnieszka Barańska, Head of HR & GA CEE, PANASONIC CEE GROUP

  • the importance of observing trends
  • presentation of data to department leaders
  • the reconciliation process
  • how to react quickly and what and how to communicate within the organization
}

12:35-12:40

Sesja Q&A

}

12:40-13:40

PRZERWA NA LUNCH

}

13:40

PODZIAŁ NA SESJE RÓWNOLEGŁE

4# WYZWANIE:

PRESJA NA WYNAGRODZENIA

Moderator:
Agnieszka Granas–Dominiak, HR Head Poland, STADA

}

13:40-14:05

Czy musimy ulegać presji naszych pracowników na wynagrodzenia

Krzysztof Olewnik, Head of Compensation & Benefits, BUDIMEX

  • jak prowadzić trudne rozmowy z pracownikami na temat wynagrodzeń
  • jak jest rola HR a jaka liderów i CEO
  • co w zamian wyższego wynagrodzenia
    }

    14:05-14:10 SESJA Q&A

    }

    14:10-14:30

    Miejsce zarezerwowane dla Partnera forum

    }

    14:30-14:35 SESJA Q&A

    }

    14:35-15:00

    Planowanie wynagrodzeń w oparciu o analizę kompetencji, czyli skill matrix jako podstawa polityki wynagradzania

    Natalia Dernowska, Dyrektor ds. HR, HASCO-LEK

    • czy na pewno najlepiej płacimy tym, którzy najwięcej potrafią
    • jak zdefiniować ryzyko personalne dla pracowników z najwyższymi >kompetencjami
    • rynkowa stawka, ale czy rynkowe kompetencje
      }

      15:00-15:05 SESJA Q&A

      }

      15:05-15:25

      PRZERWA NA KAWĘ

      }

      15:25-15:50

      Jak dopasować do aktualnych czasów i wdrożyć kafeteryjny system nagradzania w wielopokoleniowej organizacji

      Dagmara Głowacka, Chief People Officer NEE, SCHENKER

      Anna Dąbrowska People & Organization Manager NEE, SCHENKER

      • jakie są różnice w potrzebach
      • jak dopasować benefity do pokoleń i różnorodnych potrzeb
        }

        15:50-15:55 SESJA Q&A

        }

        15:55-16:35

        Jak znaleźć balans pomiędzy wysokimi oczekiwaniami płacowymi pracowników a ekonomicznymi możliwościami pracodawcy
        – dyskusja panelowa

        Moderator:
        Agnieszka Granas–Dominiak, HR Head Poland, STADA

        Paneliści:
        Aneta Przybysz, Członek Zarządu, Dyrektor Zasobów Ludzkich, VEOLIA ENERGIA WARSZAWA

        Agnieszka Maciejewska, Group VP People and Culture, TVN WARNER BROS, DISCOVERY

        Marta Krukowska, Chief People Officer, MODIVO

        Marcin Fidecki, Dyrektor HR, Biuro Zarządzania Wynagrodzeniami i Benefitami, PKN ORLEN

        Paulina Zasempa, HR Manager Poland & CEE, SD WORX POLAND

         

        • współpraca dyrektora HR z CFO
        • jak komunikować niekorzystne decyzje
        • gdzie szukać oszczędności
          }

          16:35-16:40 SESJA Q&A

          }

          16:40

          ZAKOŃCZENIE FORUM

          5# WYZWANIE:

          LUKI
          KOMPETENCYJNE

          Moderator:
          Anna Krasnova, Naukowiec, Trener Biznesu, SKILLS ARENA

          }

          13:40-14:05

          Jak HR buduje świadomość lidera w zakresie kompetencji członków jego zespołu

          Jacek Jedut, HR Director, ORANGE

          • współpraca HR z managereami
          • luki kompetencyjne: edukacja pracowników czy rekrutacja
          • strategiczne planowanie zasobów i kompetencji we współpracy z liderem
            }

            14:05-14:10 SESJA Q&A

            }

            14:10-14:30

            „Kiedyś to były czasy” – czy to już koniec intensywnych rekrutacji? HR kontra 2023 rok

            Maciej Mazurek, COO, BEE TALENTS

            }

            14:30-14:35 SESJA Q&A

            }

            14:35-15:00

            W jaki sposób dział HR zapewnia dzisiaj potrzebne organizacji kompetencje

            Mariusz Bobrowiecki, Dyrektor Personalny, MICHELIN

            • job posting i poszukiwanie kandydatów
            • proces zmiany stanowiska
            • awans pracownika na stanowisku robotniczym
              }

              15:00-15:10 SESJA Q&A

              }

              15:10-15:25

              PRZERWA NA KAWĘ

              }

              15:25-16:05

              Czy budowanie dzisiaj atrakcyjnej oferty pracy dla kandydata to misja prawie niemożliwa w szybko zmieniającym się i wymagającym otoczeniu
              – dyskusja panelowa

              Moderator:
              Anna Krasnova, Naukowiec, Trener Biznesu, SKILLS ARENA

              Paneliści:
              Natalia Korzeniecka-Walak, Director of Corporate Affairs, People & Culture, EMPIK GROUP

              Magda Bubeła, HR Director Poland & Baltics, TCHIBO WARSZAWA

              Anna Chudzichowska, People&Culture Director Central & Eastern Europe, IMPERIAL BRANDS PL

              Marta Krzyżewska, Dyrektor Departamentu Personalnego, PGNIG

              • różnorodność potrzeb
              • znaczenie elastyczności pracodawcy w dopasowaniu oferty do potrzeb kandydatów
              • nowe benefity versus wysokie wynagrodzenie
              • jak budować employer branding w wielopokoleniowej organizacji
              }

              16:05-16:10 SESJA Q&A

              }

              16:10

              ZAKOŃCZENIE FORUM

              6# WYZWANIE:

              ROZWÓJ I UTRZYMANIE TALENTÓW

              Moderator:
              Anna Pfejfer-Buczek, Managing Partner, TRANSITION GROUP 

              }

              13:40-14:05

              Jak wykorzystać dane HR w zarządzaniu talentami i realizacji celów biznesowych

              Łukasz Góralczyk, NIEZALEŻNY EKSPERT

              • rola danych HR
              • wyzwania związane z analizą
              • data driven leadership
              }

              14:05-14:10 SESJA Q&A

              }

              14:10-14:30

              Miejsce zarezerwowane dla Partnera forum

              }

              14:30-14:35 SESJA Q&A

              }

              14:35-15:00

              Mam Talent!  –  i nie zawaham się go użyć!

              Marta Czerniawska-Lech, People & Culture Lead, ROCHE DIAGNOSTICS POLSKA

              Sara Mazur, Lead Buyer, ROCHE DIAGNOSTICS POLSKA

              • jak rozwijać kompetencje liderskie aby liderzy dostrzegli talenty w organizacji
              • jak samoświadomość talentów, wpływa na ich wykorzystanie i kreatywność
              • jak zarządzać kompetencjami i budować ścieżkę rozwoju by utrzymać motywację i spełnienie pracowników
              }

              15:00-15:05 SESJA Q&A

              }

              15:05-15:25

              PRZERWA NA KAWĘ

              }

              15:25-15:50

              Osoba z niepełnosprawnością jako talent w organizacji

              Wojciech Wala, Dyrektor HR, REVOLUT

              • wyzwania i szanse dla działu HR i organizacji przy zatrudnianiu osób z niepełnosprawnościami
              • budowanie ścieżki kariery i lojalności – na co zwracać szczególną uwagę
              • wpływ pracy zdalnej na pracę i rozwój utalentowanej osoby niepełnosprawnej
              }

              15:50-15:55 SESJA Q&A

              }

              15:55-16:35

              Talent w organizacji – jak go dostrzec, rozwijać a później utrzymać
              – dyskusja panelowa

              Moderator:
              Ireneusz Martyniuk, Właściciel, SCALENCE

               
              Paneliści:
              Lidia Świderska, HR Director Eastern Europe, MIELE

              Justyna Zapolnik, Head of HR, DROGERIE NATURA

              Magda Dybska-Tabor, HR Director, DANONE

              Joanna Jędrzejczyk, Dyrektor Departamentu HR, BLIK

              • jak zidentyfikować high potential employee
              • zarządzanie talentami w zależności od stażu i generacji
              • jak określona wysokość i struktura wynagrodzenia wpływa na zachowanie talentów
              • jak budować ścieżkę rozwoju utalentowanego pracownika by utrzymać jego motywację i zbudować lojalność
              }

              16:35-16:40 SESJA Q&A

              }

              16:40

              ZAKOŃCZENIE FORUM

              *Godziny są godzinami orientacyjnymi i mogą ulec zmianie

              PARTNERZY EDYCJI 2023

              Główny Partner

              Iron Mountain
              Leasing Team Group

              Złoty Partner

              Hogan Assesstment Systems
              Grupa ODITK

              Srebrny Partner

              Deloitte
              tikrow

              Brązowy Partner

              Bee Talents
              SKILLS-ARENA
              sodexo
              pwc
              seduo.pl
              Catalyst Poland
              nivalit
              ASTRAFOX
              sdworks
              CoachHub
              spinetic

              Partner

              ActivTek
              MK-Konferencja
              mokosh
              Activy
              Chocolissimo
              Edenred
              CleverStaff
              expen
              etutor

              Patronat medialny

              softgarden
              softgarden
              softgarden
              softgarden
              softgarden
              softgarden
              Frirendly Workspace

              Patronat honorowy

              Fundacja Zamek Szymbark

              Organizator:

              Jesteśmy profesjonalnym organizatorem szkoleń, warsztatów, konferencji, targów i eventów. Tworzymy wydarzenia, by inspirować kluczowych managerów i profesjonalistów do realizacji śmiałych inicjatyw i projektów biznesowych, zmieniających rzeczywistość. Pomagamy rozwijać relacje B2B.