
SUPPORT THE LEADERS
TAKE CARE OF EMPLOYEES
PROTECT THE BUSINESS
8-9 marca 2023 r.
Hotel Courtyard by Marriott, ul. Żwirki i Wigury 1, Warszawa

PROGRAM FORUM
Aby wyświetlić szczegółowy program sesji – kliknij jej nazwę
2 dzień Forum, 9 marca 2023 r.
Schemat forum
1 DZIEŃ, 8 marca 2023 r.
SESJA PLENARNA #1
NOWA KULTURA ORGANIZACYJNA FIRMY
Warsztaty – PROBLEM SOLVING ZONE
PODZIAŁ NA SESJE RÓWNOLEGŁE
SESJA
LIDER JAKO COACH
SESJA
MOTYWACJA I ZAANGAŻOWANIE PRACOWNIKA
SESJA
NIEPOKÓJ i ODPORNOŚĆ
PSYCHICZNA
NETWORKING I KOKTAJL
2 DZIEŃ, 9 marca 2023 r.
SESJA PLENARNA #2
OCHRONA I ROZWÓJ BIZNESU
PODZIAŁ NA SESJE RÓWNOLEGŁE
SESJA
PRESJA NA WYNAGRODZENIA
SESJA
LUKI KOMPETENCYJNE
SESJA
ROZWÓJ I UTRZYMANIE TALENTÓW
2 dzień Forum, 9 marca 2023 r.
8:30*
OTWARCIE FORUM I PRZYWITANIE GOŚCI
Anna Kępka, Project Manager, BRAVE
Anna Banaś, Managing Director, BRAVE
SESJA PLENARNA #2:
OCHRONA I ROZWÓJ BIZNESU
Moderator:
Ireneusz Martyniuk, Właściciel, SCALENCE
8:40-9:05
Jak HR powinien budować przekaz dla CEO i liderów by skutecznie wspierać rozwój organizacji
Andrzej Borczyk, Dyrektor Zarządzający HR, GRUPA CCC
- jakie są wyzwania związane z analizą danych i prezentacją wniosków
- jak wymieniać informacje w organizacji rozproszonej
- jak współpracować z innymi działami – szanse i wyzwania
9:05-9:10
Sesja Q&A
9:10-10:00
Rola HR i lidera w kontekście transformacji kompetencji w organizacji – dyskusja cross-działowa
Paneliści:Andrzej Kisielewski, Dyrektor Obszaru Personalnego, ANWIL
Andrzej Borczyk, Dyrektor Zarządzający HR, GRUPA CCC
Jakub Grzelak, Managing Director of Retail, CCC
Wojciech Zaręba, Niezależny Ekspert
Łukasz Chmaj, Dyrektor Logistyki, GEMINI
- digitalizacja jako źródło zmian profili kompetencyjnych
- jak pozyskać, później utrzymać pracownika ale i jak się z nim rozstać
- jak strategicznie planować wykorzystanie zasobów i zarządzać kompetencjami w organizacji
10:00-10:05
Sesja Q&A
10:05-10:25
Wpływ HR na wskaźniki biznesowe organizacji
Anna Kurczewska – Formela, Dyrektor Działu Rekrutacji, LEASINGTEAM PROFESSIONAL
10:25-10:30
Sesja Q&A
10:30-10:40
A co, jeśli prezes potrzebuje wsparcia…
Ireneusz Martyniuk, Właściciel, SCALENCE
- CEO i organizacja w ciągłej zmianie
- kiedy wiadomo, że prezes potrzebuje wsparcia
- czym nie jest, a więc czym jest mentoring biznesowy
10:40-10:45
Sesja Q&A
10:45-11:00
PRZERWA NA KAWĘ
11:00-11:25
Jak CEO i/lub lider może wpłynąć pozytywnie na organizację zmieniając swój styl komunikacji i zarządzania
Marcin Milanowski, CHC HR Lead, SANOFI
- jaka jest rola HR w transformacji kultury organizacyjnej
- jakich zmian aktualnie wymagają organizacje
11:25-11:30
Sesja Q&A
11:25-11:30
Building a talent program and engagement in no home-office world:
Strategy for first line workers in Franchise restaurant industry
Petra Kolarova, Global HR Director Franchise Brands, AMREST
11:50-11:55
Sesja Q&A
11:55-12:35
How HR should react to sudden changes in the environment – panel discussion
Moderator:Ireneusz Martyniuk, Właściciel, SCALENCE
Panelists:Petra Koralova, Global HR Director Franchise Brands, AMREST
Agnieszka Barańska, Head of HR & GA CEE, PANASONIC CEE GROUP
- the importance of observing trends
- presentation of data to department leaders
- the reconciliation process
- how to react quickly and what and how to communicate within the organization
12:35-12:40
Sesja Q&A
12:40-13:40
PRZERWA NA LUNCH
13:40
PODZIAŁ NA SESJE RÓWNOLEGŁE
4# WYZWANIE:
PRESJA NA WYNAGRODZENIA
Moderator:
Agnieszka Granas–Dominiak, HR Head Poland, STADA
13:40-14:05
Czy musimy ulegać presji naszych pracowników na wynagrodzenia
Krzysztof Olewnik, Head of Compensation & Benefits, BUDIMEX
- jak prowadzić trudne rozmowy z pracownikami na temat wynagrodzeń
- jak jest rola HR a jaka liderów i CEO
- co w zamian wyższego wynagrodzenia
14:05-14:10 SESJA Q&A
14:10-14:30
Miejsce zarezerwowane dla Partnera forum
14:30-14:35 SESJA Q&A
14:35-15:00
Planowanie wynagrodzeń w oparciu o analizę kompetencji, czyli skill matrix jako podstawa polityki wynagradzania
Natalia Dernowska, Dyrektor ds. HR, HASCO-LEK
- czy na pewno najlepiej płacimy tym, którzy najwięcej potrafią
- jak zdefiniować ryzyko personalne dla pracowników z najwyższymi >kompetencjami
- rynkowa stawka, ale czy rynkowe kompetencje
15:00-15:05 SESJA Q&A
15:05-15:25
PRZERWA NA KAWĘ
15:25-15:50
Jak dopasować do aktualnych czasów i wdrożyć kafeteryjny system nagradzania w wielopokoleniowej organizacji
Dagmara Głowacka, Chief People Officer NEE, SCHENKER
Anna Dąbrowska People & Organization Manager NEE, SCHENKER
- jakie są różnice w potrzebach
- jak dopasować benefity do pokoleń i różnorodnych potrzeb
15:50-15:55 SESJA Q&A
15:55-16:35
Jak znaleźć balans pomiędzy wysokimi oczekiwaniami płacowymi pracowników a ekonomicznymi możliwościami pracodawcy
– dyskusja panelowa
Moderator:
Agnieszka Granas–Dominiak, HR Head Poland, STADA
Paneliści:
Aneta Przybysz, Członek Zarządu, Dyrektor Zasobów Ludzkich, VEOLIA ENERGIA WARSZAWA
Agnieszka Maciejewska, Group VP People and Culture, TVN WARNER BROS, DISCOVERY
Marta Krukowska, Chief People Officer, MODIVO
Marcin Fidecki, Dyrektor HR, Biuro Zarządzania Wynagrodzeniami i Benefitami, PKN ORLEN
Paulina Zasempa, HR Manager Poland & CEE, SD WORX POLAND
- współpraca dyrektora HR z CFO
- jak komunikować niekorzystne decyzje
- gdzie szukać oszczędności
16:35-16:40 SESJA Q&A
16:40
ZAKOŃCZENIE FORUM
5# WYZWANIE:
LUKI
KOMPETENCYJNE

13:40-14:05
Jak HR buduje świadomość lidera w zakresie kompetencji członków jego zespołu
Jacek Jedut, HR Director, ORANGE
- współpraca HR z managereami
- luki kompetencyjne: edukacja pracowników czy rekrutacja
- strategiczne planowanie zasobów i kompetencji we współpracy z liderem
14:05-14:10 SESJA Q&A
14:10-14:30
„Kiedyś to były czasy” – czy to już koniec intensywnych rekrutacji? HR kontra 2023 rok
Maciej Mazurek, COO, BEE TALENTS
14:30-14:35 SESJA Q&A
14:35-15:00
W jaki sposób dział HR zapewnia dzisiaj potrzebne organizacji kompetencje
Mariusz Bobrowiecki, Dyrektor Personalny, MICHELIN
- job posting i poszukiwanie kandydatów
- proces zmiany stanowiska
- awans pracownika na stanowisku robotniczym
15:00-15:10 SESJA Q&A
15:10-15:25
PRZERWA NA KAWĘ
15:25-16:05
Czy budowanie dzisiaj atrakcyjnej oferty pracy dla kandydata to misja prawie niemożliwa w szybko zmieniającym się i wymagającym otoczeniu
– dyskusja panelowa
Moderator:
Anna Krasnova, Naukowiec, Trener Biznesu, SKILLS ARENA
Paneliści:
Natalia Korzeniecka-Walak, Director of Corporate Affairs, People & Culture, EMPIK GROUP
Magda Bubeła, HR Director Poland & Baltics, TCHIBO WARSZAWA
Anna Chudzichowska, People&Culture Director Central & Eastern Europe, IMPERIAL BRANDS PL
Marta Krzyżewska, Dyrektor Departamentu Personalnego, PGNIG
- różnorodność potrzeb
- znaczenie elastyczności pracodawcy w dopasowaniu oferty do potrzeb kandydatów
- nowe benefity versus wysokie wynagrodzenie
- jak budować employer branding w wielopokoleniowej organizacji
16:05-16:10 SESJA Q&A
16:10
6# WYZWANIE:
ROZWÓJ I UTRZYMANIE TALENTÓW
Moderator:Anna Pfejfer-Buczek, Managing Partner, TRANSITION GROUP
13:40-14:05
Jak wykorzystać dane HR w zarządzaniu talentami i realizacji celów biznesowych
Łukasz Góralczyk, NIEZALEŻNY EKSPERT
- rola danych HR
- wyzwania związane z analizą
- data driven leadership
14:05-14:10 SESJA Q&A
14:10-14:30
Miejsce zarezerwowane dla Partnera forum
14:30-14:35 SESJA Q&A
14:35-15:00
Mam Talent! – i nie zawaham się go użyć!
Marta Czerniawska-Lech, People & Culture Lead, ROCHE DIAGNOSTICS POLSKA
Sara Mazur, Lead Buyer, ROCHE DIAGNOSTICS POLSKA
- jak rozwijać kompetencje liderskie aby liderzy dostrzegli talenty w organizacji
- jak samoświadomość talentów, wpływa na ich wykorzystanie i kreatywność
- jak zarządzać kompetencjami i budować ścieżkę rozwoju by utrzymać motywację i spełnienie pracowników
15:00-15:05 SESJA Q&A
15:05-15:25
PRZERWA NA KAWĘ
15:25-15:50
Osoba z niepełnosprawnością jako talent w organizacji
Wojciech Wala, Dyrektor HR, REVOLUT
- wyzwania i szanse dla działu HR i organizacji przy zatrudnianiu osób z niepełnosprawnościami
- budowanie ścieżki kariery i lojalności – na co zwracać szczególną uwagę
- wpływ pracy zdalnej na pracę i rozwój utalentowanej osoby niepełnosprawnej
15:50-15:55 SESJA Q&A
15:55-16:35
Talent w organizacji – jak go dostrzec, rozwijać a później utrzymać
– dyskusja panelowa
Moderator:
Ireneusz Martyniuk, Właściciel, SCALENCE
Paneliści:
Lidia Świderska, HR Director Eastern Europe, MIELE
Justyna Zapolnik, Head of HR, DROGERIE NATURA
Magda Dybska-Tabor, HR Director, DANONE
Joanna Jędrzejczyk, Dyrektor Departamentu HR, BLIK
- jak zidentyfikować high potential employee
- zarządzanie talentami w zależności od stażu i generacji
- jak określona wysokość i struktura wynagrodzenia wpływa na zachowanie talentów
- jak budować ścieżkę rozwoju utalentowanego pracownika by utrzymać jego motywację i zbudować lojalność
16:35-16:40 SESJA Q&A
16:40
ZAKOŃCZENIE FORUM
*Godziny są godzinami orientacyjnymi i mogą ulec zmianie
PARTNERZY EDYCJI 2023
Główny Partner
Złoty Partner
Srebrny Partner
Brązowy Partner
Partner
Patronat medialny
Patronat honorowy
Organizator:

Jesteśmy profesjonalnym organizatorem szkoleń, warsztatów, konferencji, targów i eventów. Tworzymy wydarzenia, by inspirować kluczowych managerów i profesjonalistów do realizacji śmiałych inicjatyw i projektów biznesowych, zmieniających rzeczywistość. Pomagamy rozwijać relacje B2B.