HR Challenge 2023

SUPPORT THE LEADERS
TAKE CARE OF EMPLOYEES
PROTECT THE BUSINESS

8-9 marca 2023 r.

Hotel Courtyard by Marriott, ul. Żwirki i Wigury 1, Warszawa

Uwaga! Brak miejsc!

PROGRAM FORUM

Aby wyświetlić szczegółowy program sesji – kliknij jej nazwę

1 dzień Forum, 8 marca 2023 r.

Schemat forum

1 DZIEŃ, 8 marca 2023 r.

SESJA PLENARNA #1

NOWA KULTURA ORGANIZACYJNA FIRMY

Warsztaty – PROBLEM SOLVING ZONE
PODZIAŁ NA SESJE RÓWNOLEGŁE

SESJA

LIDER JAKO COACH

SESJA

MOTYWACJA I ZAANGAŻOWANIE PRACOWNIKA

SESJA

NIEPOKÓJ i ODPORNOŚĆ
PSYCHICZNA

NETWORKING I KOKTAJL

2 DZIEŃ, 9 marca 2023 r.

SESJA PLENARNA #2

OCHRONA I ROZWÓJ BIZNESU

PODZIAŁ NA SESJE RÓWNOLEGŁE

SESJA

PRESJA NA WYNAGRODZENIA

SESJA

LUKI KOMPETENCYJNE

SESJA

ROZWÓJ I UTRZYMANIE TALENTÓW

1 dzień Forum, 8 marca 2023 r.

}

8:30*

OTWARCIE FORUM I PRZYWITANIE GOŚCI

Anna Kępka, Project Manager, BRAVE

Anna Banaś, Managing Director, BRAVE

SESJA PLENARNA #1:

NOWA KULTURA ORGANIZACYJNA FIRMY

Moderator:
Aneta Walentynowicz, Coach ICF, Mentor, Fundacja Liderek Biznesu

}

8:40-9:00

Jak skuteczna współpraca CEO z HR tworzy z organizacji dobrego pracodawcę

Agnieszka Kręciszewska, CEO, CAPAROL

  • wspólne przekazywania pracownikom wartości, wizji i strategii
  • umiejętność przyjmowania feedbacku
  • pracownik jako ambasador pracodawcy
}

9:00-9:05

Sesja Q&A

}

9:05-9:45

Jak CEO i Dyrektor HR mogą wzajemnie sobie pomóc w zarządzaniu organizacją by sprostać dzisiejszym wyzwaniom – dyskusja panelowa CEO i Dyrektorów HR

Moderator:
Michał Grzybowski, Lider Zespołu People & Organization, PWC

Paneliści:
Anna Rulkiewicz, CEO, LUX MED GROUP

Joanna Kopeć, Managing Director, PAUL HARTMANN

Marcin Drzewiecki, Prezes Zarządu, IRON MOUNTAIN

Maja Chabińska-Rossakowska, Dyrektor Pionu HR, ING BANK ŚLĄSKI

Olga Komornicka, Head of People, TYLKO

  • komunikacja pomiędzy CEO i HRD i stawianie jasnych oczekiwań, jako czynnik sukcesu
  • aktualna transformacja roli lidera i kompetencji w organizacji
  • wyzwania CEO versus wyzwania szefa HR i jak znaleźć wspólny język
  • dokąd zmierzamy – wizja przyszłości
}

9:45-9:50

Sesja Q&A

}

9:50-10:15

Jak poprawić umiejętności liderskie, zwiększyć retencje pracowników i zredukować koszty personalne w firmie za pomocą analityki HR-owej

Jarosław Fotyga, HR Director, TAKEDA

  • Takeda Business Solutions i nowy model biznesowy dla HR
  • wskaźniki HR-owe w firmie i ich rola w zarządzaniu kosztami personalnymi w firmie
  • rola lidera w zarządzaniu kosztami
}

10:15-10:20

Sesja Q&A

}

10:20-10:40

flaga angielska

Developing More Effective Leaders

Scott Gregory, CEO, HOGAN ASSESSMENT SYSTEMS

  • The leadership development industry is booming.  Globally, we invest almost $2.7B USD per year in it
  • But many surveys show that workers are dissatisfied with their bosses and few companies say they have the leadership talent needed for the future
  • This presentation explores the key reasons for this disconnect and offers ideas for improving leadership development and getting a better return on our leadership development investments
}

10:40-10:45

Sesja Q&A

}

10:45-11:00

PRZERWA NA KAWĘ

}

11:00-11:20

Dlaczego warto wdrażać w organizacji 6-godzinny dzień pracy i jak się do tego przygotować

Łukasz Szymula, Country Manager CEE & Poland, TRADEDOUBLER

  • jak przygotować się do wdrożenia – pułapki i zagrożenia
  • wpływ skróconego dnia pracy na zaangażowanie pracowników i KPI
}

11:20-11:25

Sesja Q&A

}

11:25-11:45

Analiza trendów 2023 w HR a digitalizacja

Monika Kobylińska, Business Development Executive, IRON MOUNTAIN

  • jakie trendy zdominują HR w 2023 r.
  • liderzy, a zarządzanie zmianą
  • strategia „employee focus” przy wsparciu technologii
  • jakie korzyści oferuje digitalizacja działów HR
}

11:45-11:50

Sesja Q&A

}

11:50-12:10

To coach or not to coach – kiedy coaching menedżerski przynosi efekt

Iwona Skiba, Dyrektor Obszaru Psychologii Biznesu, GRUPA ODITK

  • idzie nowe – zmieniająca się rola lidera vs potrzeby pracowników w świetle najnowszych badań
  • czego potrzebuje menedżer, a czego potrzebuje pracownik, by coaching był efektywny
  • sytuacje wymagające interwencji lidera – coaching menedżerski w ujęciu N.E.W.S.®
}

12:10-12:15

Sesja Q&A

}

12:15-12:40

Jedyne co pewne, to zmiana. Praktyczne narzędzia, aby zarządzić nią z sukcesem

Lidia Świderska, HR Director Eastern Europe, MIELE

  • uproszczony model zmiany
  • subiektywny przegląd narzędzi
  • co działa, a co nie, na przykładzie integracji spółek Europy Środkowo-Wschodniej
}

12:40-12:45

Sesja Q&A

}

12:45-13:30

PRZERWA NA LUNCH

}

13:30 -14:15

Warsztaty – PROBLEM SOLVING ZONE

– MODEROWANE SPOTKANIA W MNIEJSZYCH GRUPACH SKUPIONE NA ROZWIĄZANIU KONKRETNEGO ZAGADNIENIA

Praca hybrydowa – czy dalej jest wyzwaniem?
Wyczekiwane uregulowanie pracy zdalnej w Kodeksie pracy – wsparcie dla pracodawców czy kolejne zmiany organizacyjne?

Michał Grzybowski, Lider Zespołu People & Organization, PWC

Michał Balicki, Counsel, Adwokat, PWC

Zagadnienia:

  • Czy uregulowanie zasad pracy zdalnej w Kodeksie pracy wspiera dotychczas wypracowane przez pracodawców rozwiązania?
  • Jak skutecznie wdrożyć nowe regulacje prawne?
  • Osiągnięcie efektywności organizacji w pozostałych aspektach takich jak podatki, wynagrodzenia i benefity, zarządzaniu motywacją i satysfakcją pracowników
  • Co się składa na dojrzałość pracy hybrydowej w organizacji?

Tylko 40 miejsc!

Jak zaangażować pracowników w proces rozwoju?

Katarzyna Jarosz , Content Manager Seduo.pl, LMC

Honorata Kifner, Content Specialist Seduo.pl, LMC

Zagadnienia:

  • Czy rozwój jest dla motywatorem dla pracowników?
  • Zmiana trendów i potrzeb na rynku szkoleniowym?
  • Jak połączyć zainteresowania i indywidulane potrzeby z procesem szkoleniowym?
  • Jak zaplanować angażujący proces szkoleniowy w firmie?

Tylko 40 miejsc!

Coaching i Transformacja – Jak kultura coachingu może wspierać transformację organizacji z troską o pracowników?

Hanna Toboła, Enterprise Transformation Consultant, COACHHUB

Małgorzata Jakubicz – Coach ICF PCC, certyfikowana trenerka przywództwa, wykładowczyni, autorka książki

Zagadnienia:

  • Jak budować kulturę coachingową w organizacji?
  • Wprowadzenie zmian behawioralnych i wsparcie pracowników w procesie zmiany
  • Jak zmierzyć wpływ coachingu na organizację?
  • Sesja demo coachingu, aby uczestnicy mogli doświadczyć coachingu w praktyce

Tylko 40 miejsc!

Wyższy poziom zarządzania w HR. Dane, analiza, raportowanie w nowoczesnej organizacji

Michał Maliszewski, Center of Excellence Director, ASTRAFOX

Zagadnienia:

  • Czy i jakie dane są potrzebne do zarządzania pracownikami?
  • W jaki sposób możemy korzystać z danych, aby podejmować decyzje w oparciu o fakty?
  • Czy wizualna forma przedstawiania specyficznych informacji dotyczących pracowników jest możliwa?
  • Jak wspierać organizację w procesie wejścia na ścieżkę data-driven?

Tylko 40 miejsc!

}

14:15-14:30

PRZERWA NA KAWĘ

}

14:30

PODZIAŁ NA SESJE RÓWNOLEGŁE

1# WYZWANIE:

LIDER
JAKO COACH

Moderator:
Natalia Korzeniecka-Walak, Director of Corporate Affairs, People & Culture, EMPIK GROUP
}

14:30-14:55

Nowy model przywództwa w hybrydowym modelu pracy

Marzena Mielecka, HR Director, BANK PEKAO

  • hybrydowy model pracy jako źródło różnorodności i nowych wyzwań lidera i działu HR
  • nowe kompetencje lidera potrzebne do dobrego zarządzania zespołem
  • rola HR w procesie zarządzania zespołem
}

14:55-15:00 SESJA Q&A

}

15:00-15:20

Lider kontra antylider – jak nie stracić 16 mln dolarów rocznie

Katarzyna Turska, Dyrektor HR, SODEXO BENEFITS AND REWARDS SERVICES POLSKA

Karol Kamas, Dyrektor ds. Marketingu i Rozwoju, SODEXO BENEFITS AND REWARDS SERVICES POLSKA

  • co sprawia, że niektórzy postrzegani są jako mądrzy liderzy, a inni zdają się zasługiwać na miano antyliderów
  • ile kosztuje nas antylider w strukturach organizacji i dlaczego aż tyle
  • czego dziś oczekujemy od szefów, managerów i przełożonych
  • jak wyglądała droga Sodexo Benefits and Rewards Services do odpowiedzialnego zarządzania w zgodzie z potrzebami pracowników
}

15:20-15:25 SESJA Q&A

}

15:25-15:50

Jak HR może wspierać budowanie nowoczesnego przywództwa w organizacji

Olga Komornicka, HR Director, TYLKO

  • czym jest nowoczesne przywództwo i jak wpływa na efektywność zespołów
  • budowanie kultury nowoczesnego przywództwa
}

15:50-15:55 SESJA Q&A

}

15:55-16:10

PRZERWA NA KAWĘ

}

16:10-16:35

Jak kompetencje coach’a lidera wpływają na dobre zarządzanie różnorodnością w zespole

Katarzyna Janik, HR Director, SIG

Edyta Bąkowska-Szczurek, Dyrektor ds. Zarządzania Wiedzą i Rozwojem, SIG

  • budowanie kultury otwartości – wyzwania i szanse
  • zmiany nawyków i sposobu myślenia
  • rola HR
}

16:35-16:40 SESJA Q&A

}

16:40-17:05

Otwarte przywództwo jako kultura organizacji wspierająca rozwój i dobrostan pracowników przy jednoczesnym dostarczaniu najwyższych wyników pracy

Małgorzata Czachor, Dyrektor HR Polska, FORTUM

 

  • wierzymy w to co najlepsze w naszych pracownikach
  • dążymy do tego co najlepsze dla naszych pracowników
  • oczekujemy tego co najlepsze od naszych pracowników
}

17:05-17:10 SESJA Q&A

}

17:10-17:50

Transformacja kompetencji lidera – czy model silnego przywództwa odchodzi do lamusa – dyskusja panelowa z udziałem przedstawicieli pokolenia Z i Y

Moderator:
Natalia Korzeniecka-Walak, Director of Corporate Affairs, People & Culture, EMPIK GROUP

Paneliści:
Agnieszka Gugała-Tywonek, Dyrektor Personalny, KOMEX

Aneta Karwowska, Dyrektor HR, DR GERARD

Marta Nowak, Specjalista ds. Rozwoju Biznesu, BLIK

Weronika Bujnowska, People Operations Specialist, TWILIO

  • zmiany w hierarchii wartości pracowników na przestrzeni ostatnich dwóch lat – rola lidera
  • jak aktualnie badamy potrzeby i satysfakcję pracowników
  • jak dane wpierają szefa HR i lidera w transformacji kompetencji
}

17:50-17:55 SESJA Q&A

2# WYZWANIE:

MOTYWACJA
I ZAANGAŻOWANIE PRACOWNIKA

Moderator:
Marek Skała, Właściciel,
INSTYTUT SZKOLEŃ MEGALIT

 
}

14:30-14:55

Co wpływa na produktywność i motywację zespołów w hybrydowym modelu pracy i jak je zwiększać

Agnieszka Maciejewska, Group VP People and Culture, TVN WARNER BROS, DISCOVERY

  • jak identyfikować spadek motywacji pracownika – wskaźniki produktywności
  • jakie jest znaczenie sposobu i częstotliwości komunikacji lidera z pracownikiem
  • jak budować zaangażowanie i motywację zespołu
}

14:55-15:00 SESJA Q&A

}

15:00-15:25

Jak pandemia i hybrydowy model pracy zmieniły sposoby integracji zespołu

Anna Wardecka, Dyrektor Zarządzający ds. HR, GRUPA PZU

Marlena Chojecka-Bek, Dyrektor ds. Szkoleń i Rozwoju, GRUPA PZU

  • wady i zalety pracy hybrydowej
  • nowe sposoby integracji członków zespołu
  • jak zapobiec poczuciu wykluczenia u osób pracujących tylko zdalnie
}

15:25-15:30 SESJA Q&A

}

15:30-15:55

Efektywna współpraca HR z liderami, która prowadzi do tworzenia proaktywnych postaw

Katarzyna Bajek-Bartold, People& Culture Director, COCA COLA HBC Polska i Kraje Bałtyckie

  • dlaczego potrzebujemy proaktywnych pracowników
  • jakie kompetencje liderów i pracowników wspierają proaktywne postawy
  • jak dobrze zarządzać i rozwijać zaangażowanego pracownika
}

15:55-16:00 SESJA Q&A

}

16:00-16:10

PRZERWA NA KAWĘ

}

16:10-16:20

Wiedza, która kryje się za odpowiedziami. System Vivelio w praktyce HR

Maciej Wszółkowski, Director of People & Culture, NIVALIT

  • jak badanie ankietowe oparte na sztucznej inteligencji usprawni codzienną pracę zespołu HR
  • jak poprawić efektywność rekrutacji z wykorzystaniem pogłębionej analizy uzyskanych odpowiedzi
  • jak przewidzieć zjawisko ,,cichego odejścia z pracy” w oparciu o indeksy behawioralne Vivelio
}

16:20-16:45

Jak dobra ankieta opinii pracowniczej wpływa na zwiększenie retencji i utrzymanie pracownika

Agnieszka Wodecka, Dyrektor ds. Personalnych, CAPAROL

  • jaką formę ankiety wybrać
  • jak często stosować ankiety
  • jak utrzymać motywację pracowników do wypełniania ankiet
}

16:45-16:50 SESJA Q&A

}

16:50-17:15

Jak budowa zaangażowanie pracowników w dziale IT / Data, pracujących w międzynarodowych zespołach

Agnieszka Pietruszka, Global HR Director IT & Data, DANONE

Katarzyna Mączka, Head of HR IT & DATA Poland, DANONE

}

17:15-17:20 SESJA Q&A

}

17:20-18:00

Aktualne wyzwania, szanse i pułapki motywowania pracowników – dyskusja panelowa

Moderator:
Joanna Szorc, HR Director East Europe & Nordics, KETER
 

Paneliści:
Paulina Ziembińska, Head of HR, VOLVO GROUP DIGITAL & IT

Joanna Kucharska, HR Subject Matter Expert, SII

Anna Kurczewska – Formela, Dyrektor Działu Rekrutacji, LEASINGTEAM PROFESSIONAL

  • zarządzanie różnorodnością potrzeb
  • wysokie oczekiwania dotyczące płac
  • znaczenie kultury organizacyjnej, stylu zarządzania i modelu pracy
  • ocena pracownika w szybko zmieniającym się świecie
}

18:00-18:05 SESJA Q&A

3# WYZWANIE:

NIEPOKÓJ I ODPORNOŚĆ PSYCHICZNA

Moderator:
Joanna Delbar, Właściciel, INSTYTUT JOANNY DELBAR

}

14:30-14:55

Czy decyzja o powrocie do biura okazała się trafiona

Jolanta Bańczerowska, Członkini Zarządu, Obszar Strategii Personalnej, ŻABKA GROUP

  • czynniki wpływające na naszą decyzję
  • produktywność pracy w biurze versus zdalnej
  • radość z powrotu czy eskalacja napięć
}

14:55-15:00 SESJA Q&A

}

15:00-15:20

Employee Experience – budowanie doświadczeń na drodze pracownika przez organizację

Monika Dymacz, Chief Experience Officer, CATALYST POLAND

  • dlaczego przy obecnych wyzwaniach HR wszystko ma swój początek w Employee Experience (EX)
  • jak skutki pracy zdalnej, przeciwdziałanie wypaleniu, zatrzymywanie talentów, można niwelować wyjątkowym EX
  • jakie powinny być doświadczenia pracowników i jaką wartość dostarczać firmie i pracownikowi
  • jak mądre eventy mogą wspierać EX i organizację
}

15:20-15:25 SESJA Q&A

}

15:25-15:50

Jak HR może sprawić by każdy mógł być sobą w organizacji i w zespole

Maciej Wituszyński, HR Director, SHELL

  • czy i jak komunikować różnorodność
  • jak integrować zespół i sprawić, by główną wartością był szacunek
  • jak lider we współpracy z HR może zwiększyć komfort różnorodnych pracowników w firmie
}

15:50-15:55 SESJA Q&A

}

15:55-16:10

PRZERWA NA KAWĘ

}

16:10-16:35

Jakie trudności stawiają przed liderami diversity & inclusion i jak sobie  z tym poradzić

Małgorzata Lasota, HR DIRECTOR, GSK

  • jak rozumiemy różnorodność w organizacji
  • jakie wyzwania niesie ze sobą różnorodność
  • jak przekonać lidera do budowania różnorodności i jak wspierać go w dobrym zarządzaniu nią
}

16:35-16:40 SESJA Q&A

}

16:40-17:05

Jak minimalizowanie niepokoju pracownika zwiększa jego zaangażowanie

Katarzyna Szota, Dyrektorka Departamentu ds. Personalnych, TAURON OBSŁUGA KLIENTA

  • o roli bezpieczeństwa psychicznego
  • o roli bezpieczeństwa egzystencjalnego
  • jak możemy reagować jako HR
}

17:05-17:10 SESJA Q&A

}

17:10-17:50

Jak zadbać o pracowników, zmniejszyć poziom stresu i niepokoju – dyskusja panelowa

Moderator:
Dorota Sawicz, Dyrektor Personalny,  LUX med GROUP
 
Paneliści:
Monika Ostapowska, Dyrektor ds. personalnych i finansowych, FRESENIUS KABI

Izabella Krzywosądzka-Pajdak, HR Director, CARLSBERG SHARED SERVICES
Bogusława Kotowska, HR Business Partner, AGORA

Joanna Czuchnowska, Dyrektor Personalna, MEDIAMARKTSATURN

Karol Baćkowski, Dyrektor ds. Kluczowych Klientów, ACTIVTEK

  • aktualne źródła niepokoju pracowników
  • rola HR i rola pracodawcy w zarządzaniu niepokojem pracownika
  • rozwiązania zmniejszające stres pracownika
}

17:50-17:55 SESJA Q&A

Koktajl dla uczestników Forum

18:05-20:00

Serdecznie zapraszamy na wieczorny koktajl i networking w gronie uczestników Forum:

• kolacja w formie live cooking (kuchnia włoska & wino)
• profesjonalny pokaz barmański wraz z serwowaniem drinków:
Sponsor pokazu:

nivalit

20:00          ZAKOŃCZENIE i dnia FORUM

*Godziny są godzinami orientacyjnymi i mogą ulec zmianie

PARTNERZY EDYCJI 2023

Główny Partner

Iron Mountain
Leasing Team Group

Złoty Partner

Hogan Assesstment Systems
Grupa ODITK

Srebrny Partner

Deloitte
tikrow

Brązowy Partner

Bee Talents
SKILLS-ARENA
sodexo
pwc
seduo.pl
Catalyst Poland
nivalit
ASTRAFOX
sdworks
CoachHub
spinetic

Partner

ActivTek
MK-Konferencja
mokosh
Activy
Chocolissimo
Edenred
CleverStaff
expen
etutor

Patronat medialny

softgarden
softgarden
softgarden
softgarden
softgarden
softgarden
Frirendly Workspace

Patronat honorowy

Fundacja Zamek Szymbark

Organizator:

Jesteśmy profesjonalnym organizatorem szkoleń, warsztatów, konferencji, targów i eventów. Tworzymy wydarzenia, by inspirować kluczowych managerów i profesjonalistów do realizacji śmiałych inicjatyw i projektów biznesowych, zmieniających rzeczywistość. Pomagamy rozwijać relacje B2B.