
SUPPORT THE LEADERS
TAKE CARE OF EMPLOYEES
PROTECT THE BUSINESS
8-9 marca 2023 r.
Hotel Courtyard by Marriott, ul. Żwirki i Wigury 1, Warszawa

PROGRAM FORUM
Aby wyświetlić szczegółowy program sesji – kliknij jej nazwę
1 dzień Forum, 8 marca 2023 r.
Schemat forum
1 DZIEŃ, 8 marca 2023 r.
SESJA PLENARNA #1
NOWA KULTURA ORGANIZACYJNA FIRMY
Warsztaty – PROBLEM SOLVING ZONE
PODZIAŁ NA SESJE RÓWNOLEGŁE
SESJA
LIDER JAKO COACH
SESJA
MOTYWACJA I ZAANGAŻOWANIE PRACOWNIKA
SESJA
NIEPOKÓJ i ODPORNOŚĆ
PSYCHICZNA
NETWORKING I KOKTAJL
2 DZIEŃ, 9 marca 2023 r.
SESJA PLENARNA #2
OCHRONA I ROZWÓJ BIZNESU
PODZIAŁ NA SESJE RÓWNOLEGŁE
SESJA
PRESJA NA WYNAGRODZENIA
SESJA
LUKI KOMPETENCYJNE
SESJA
ROZWÓJ I UTRZYMANIE TALENTÓW
1 dzień Forum, 8 marca 2023 r.
8:30*
OTWARCIE FORUM I PRZYWITANIE GOŚCI
Anna Kępka, Project Manager, BRAVE
Anna Banaś, Managing Director, BRAVE
SESJA PLENARNA #1:
NOWA KULTURA ORGANIZACYJNA FIRMY

8:40-9:00
Jak skuteczna współpraca CEO z HR tworzy z organizacji dobrego pracodawcę
Agnieszka Kręciszewska, CEO, CAPAROL
- wspólne przekazywania pracownikom wartości, wizji i strategii
- umiejętność przyjmowania feedbacku
- pracownik jako ambasador pracodawcy
9:00-9:05
Sesja Q&A
9:05-9:45
Jak CEO i Dyrektor HR mogą wzajemnie sobie pomóc w zarządzaniu organizacją by sprostać dzisiejszym wyzwaniom – dyskusja panelowa CEO i Dyrektorów HR
Moderator:Michał Grzybowski, Lider Zespołu People & Organization, PWC
Paneliści:Anna Rulkiewicz, CEO, LUX MED GROUP
Joanna Kopeć, Managing Director, PAUL HARTMANN
Marcin Drzewiecki, Prezes Zarządu, IRON MOUNTAIN
Maja Chabińska-Rossakowska, Dyrektor Pionu HR, ING BANK ŚLĄSKI
Olga Komornicka, Head of People, TYLKO
- komunikacja pomiędzy CEO i HRD i stawianie jasnych oczekiwań, jako czynnik sukcesu
- aktualna transformacja roli lidera i kompetencji w organizacji
- wyzwania CEO versus wyzwania szefa HR i jak znaleźć wspólny język
- dokąd zmierzamy – wizja przyszłości
9:45-9:50
Sesja Q&A
9:50-10:15
Jak poprawić umiejętności liderskie, zwiększyć retencje pracowników i zredukować koszty personalne w firmie za pomocą analityki HR-owej
Jarosław Fotyga, HR Director, TAKEDA
- Takeda Business Solutions i nowy model biznesowy dla HR
- wskaźniki HR-owe w firmie i ich rola w zarządzaniu kosztami personalnymi w firmie
- rola lidera w zarządzaniu kosztami
10:15-10:20
Sesja Q&A
10:20-10:40
Developing More Effective Leaders
Scott Gregory, CEO, HOGAN ASSESSMENT SYSTEMS
- The leadership development industry is booming. Globally, we invest almost $2.7B USD per year in it
- But many surveys show that workers are dissatisfied with their bosses and few companies say they have the leadership talent needed for the future
- This presentation explores the key reasons for this disconnect and offers ideas for improving leadership development and getting a better return on our leadership development investments
10:40-10:45
Sesja Q&A
10:45-11:00
PRZERWA NA KAWĘ
11:00-11:20
Dlaczego warto wdrażać w organizacji 6-godzinny dzień pracy i jak się do tego przygotować
Łukasz Szymula, Country Manager CEE & Poland, TRADEDOUBLER
- jak przygotować się do wdrożenia – pułapki i zagrożenia
- wpływ skróconego dnia pracy na zaangażowanie pracowników i KPI
11:20-11:25
Sesja Q&A
11:25-11:45
Analiza trendów 2023 w HR a digitalizacja
Monika Kobylińska, Business Development Executive, IRON MOUNTAIN
- jakie trendy zdominują HR w 2023 r.
- liderzy, a zarządzanie zmianą
- strategia „employee focus” przy wsparciu technologii
- jakie korzyści oferuje digitalizacja działów HR
11:45-11:50
Sesja Q&A
11:50-12:10
To coach or not to coach – kiedy coaching menedżerski przynosi efekt
Iwona Skiba, Dyrektor Obszaru Psychologii Biznesu, GRUPA ODITK
- idzie nowe – zmieniająca się rola lidera vs potrzeby pracowników w świetle najnowszych badań
- czego potrzebuje menedżer, a czego potrzebuje pracownik, by coaching był efektywny
- sytuacje wymagające interwencji lidera – coaching menedżerski w ujęciu N.E.W.S.®
12:10-12:15
Sesja Q&A
12:15-12:40
Jedyne co pewne, to zmiana. Praktyczne narzędzia, aby zarządzić nią z sukcesem
Lidia Świderska, HR Director Eastern Europe, MIELE
- uproszczony model zmiany
- subiektywny przegląd narzędzi
- co działa, a co nie, na przykładzie integracji spółek Europy Środkowo-Wschodniej
12:40-12:45
Sesja Q&A
12:45-13:30
PRZERWA NA LUNCH
13:30 -14:15
Warsztaty – PROBLEM SOLVING ZONE
– MODEROWANE SPOTKANIA W MNIEJSZYCH GRUPACH SKUPIONE NA ROZWIĄZANIU KONKRETNEGO ZAGADNIENIA
Praca hybrydowa – czy dalej jest wyzwaniem?
Wyczekiwane uregulowanie pracy zdalnej w Kodeksie pracy – wsparcie dla pracodawców czy kolejne zmiany organizacyjne?
Michał Grzybowski, Lider Zespołu People & Organization, PWC
Michał Balicki, Counsel, Adwokat, PWC
Zagadnienia:
- Czy uregulowanie zasad pracy zdalnej w Kodeksie pracy wspiera dotychczas wypracowane przez pracodawców rozwiązania?
- Jak skutecznie wdrożyć nowe regulacje prawne?
- Osiągnięcie efektywności organizacji w pozostałych aspektach takich jak podatki, wynagrodzenia i benefity, zarządzaniu motywacją i satysfakcją pracowników
- Co się składa na dojrzałość pracy hybrydowej w organizacji?
Tylko 40 miejsc!
Jak zaangażować pracowników w proces rozwoju?
Katarzyna Jarosz , Content Manager Seduo.pl, LMC
Honorata Kifner, Content Specialist Seduo.pl, LMC
Zagadnienia:
- Czy rozwój jest dla motywatorem dla pracowników?
- Zmiana trendów i potrzeb na rynku szkoleniowym?
- Jak połączyć zainteresowania i indywidulane potrzeby z procesem szkoleniowym?
- Jak zaplanować angażujący proces szkoleniowy w firmie?
Tylko 40 miejsc!
Coaching i Transformacja – Jak kultura coachingu może wspierać transformację organizacji z troską o pracowników?
Hanna Toboła, Enterprise Transformation Consultant, COACHHUB
Małgorzata Jakubicz – Coach ICF PCC, certyfikowana trenerka przywództwa, wykładowczyni, autorka książki
Zagadnienia:
- Jak budować kulturę coachingową w organizacji?
- Wprowadzenie zmian behawioralnych i wsparcie pracowników w procesie zmiany
- Jak zmierzyć wpływ coachingu na organizację?
- Sesja demo coachingu, aby uczestnicy mogli doświadczyć coachingu w praktyce
Tylko 40 miejsc!
Wyższy poziom zarządzania w HR. Dane, analiza, raportowanie w nowoczesnej organizacji

Zagadnienia:
- Czy i jakie dane są potrzebne do zarządzania pracownikami?
- W jaki sposób możemy korzystać z danych, aby podejmować decyzje w oparciu o fakty?
- Czy wizualna forma przedstawiania specyficznych informacji dotyczących pracowników jest możliwa?
- Jak wspierać organizację w procesie wejścia na ścieżkę data-driven?
Tylko 40 miejsc!
14:15-14:30
PRZERWA NA KAWĘ
14:30
PODZIAŁ NA SESJE RÓWNOLEGŁE
1# WYZWANIE:
LIDER
JAKO COACH

14:30-14:55
Nowy model przywództwa w hybrydowym modelu pracy
Marzena Mielecka, HR Director, BANK PEKAO
- hybrydowy model pracy jako źródło różnorodności i nowych wyzwań lidera i działu HR
- nowe kompetencje lidera potrzebne do dobrego zarządzania zespołem
- rola HR w procesie zarządzania zespołem
14:55-15:00 SESJA Q&A
15:00-15:20
Lider kontra antylider – jak nie stracić 16 mln dolarów rocznie
Katarzyna Turska, Dyrektor HR, SODEXO BENEFITS AND REWARDS SERVICES POLSKA
Karol Kamas, Dyrektor ds. Marketingu i Rozwoju, SODEXO BENEFITS AND REWARDS SERVICES POLSKA
- co sprawia, że niektórzy postrzegani są jako mądrzy liderzy, a inni zdają się zasługiwać na miano antyliderów
- ile kosztuje nas antylider w strukturach organizacji i dlaczego aż tyle
- czego dziś oczekujemy od szefów, managerów i przełożonych
- jak wyglądała droga Sodexo Benefits and Rewards Services do odpowiedzialnego zarządzania w zgodzie z potrzebami pracowników
15:20-15:25 SESJA Q&A
15:25-15:50
Jak HR może wspierać budowanie nowoczesnego przywództwa w organizacji
Olga Komornicka, HR Director, TYLKO
- czym jest nowoczesne przywództwo i jak wpływa na efektywność zespołów
- budowanie kultury nowoczesnego przywództwa
15:50-15:55 SESJA Q&A
15:55-16:10
PRZERWA NA KAWĘ
16:10-16:35
Jak kompetencje coach’a lidera wpływają na dobre zarządzanie różnorodnością w zespole
Katarzyna Janik, HR Director, SIG
Edyta Bąkowska-Szczurek, Dyrektor ds. Zarządzania Wiedzą i Rozwojem, SIG
- budowanie kultury otwartości – wyzwania i szanse
- zmiany nawyków i sposobu myślenia
- rola HR
16:35-16:40 SESJA Q&A
16:40-17:05
Otwarte przywództwo jako kultura organizacji wspierająca rozwój i dobrostan pracowników przy jednoczesnym dostarczaniu najwyższych wyników pracy
Małgorzata Czachor, Dyrektor HR Polska, FORTUM
- wierzymy w to co najlepsze w naszych pracownikach
- dążymy do tego co najlepsze dla naszych pracowników
- oczekujemy tego co najlepsze od naszych pracowników
17:05-17:10 SESJA Q&A
17:10-17:50
Transformacja kompetencji lidera – czy model silnego przywództwa odchodzi do lamusa – dyskusja panelowa z udziałem przedstawicieli pokolenia Z i Y
Moderator:
Natalia Korzeniecka-Walak, Director of Corporate Affairs, People & Culture, EMPIK GROUP
Paneliści:
Agnieszka Gugała-Tywonek, Dyrektor Personalny, KOMEX
Aneta Karwowska, Dyrektor HR, DR GERARD
Marta Nowak, Specjalista ds. Rozwoju Biznesu, BLIK
Weronika Bujnowska, People Operations Specialist, TWILIO
- zmiany w hierarchii wartości pracowników na przestrzeni ostatnich dwóch lat – rola lidera
- jak aktualnie badamy potrzeby i satysfakcję pracowników
- jak dane wpierają szefa HR i lidera w transformacji kompetencji
17:50-17:55 SESJA Q&A
2# WYZWANIE:
MOTYWACJA
I ZAANGAŻOWANIE PRACOWNIKA

INSTYTUT SZKOLEŃ MEGALIT
14:30-14:55
Co wpływa na produktywność i motywację zespołów w hybrydowym modelu pracy i jak je zwiększać
Agnieszka Maciejewska, Group VP People and Culture, TVN WARNER BROS, DISCOVERY
- jak identyfikować spadek motywacji pracownika – wskaźniki produktywności
- jakie jest znaczenie sposobu i częstotliwości komunikacji lidera z pracownikiem
- jak budować zaangażowanie i motywację zespołu
14:55-15:00 SESJA Q&A
15:00-15:25
Jak pandemia i hybrydowy model pracy zmieniły sposoby integracji zespołu
Anna Wardecka, Dyrektor Zarządzający ds. HR, GRUPA PZU
Marlena Chojecka-Bek, Dyrektor ds. Szkoleń i Rozwoju, GRUPA PZU
- wady i zalety pracy hybrydowej
- nowe sposoby integracji członków zespołu
- jak zapobiec poczuciu wykluczenia u osób pracujących tylko zdalnie
15:25-15:30 SESJA Q&A
15:30-15:55
Efektywna współpraca HR z liderami, która prowadzi do tworzenia proaktywnych postaw
Katarzyna Bajek-Bartold, People& Culture Director, COCA COLA HBC Polska i Kraje Bałtyckie
- dlaczego potrzebujemy proaktywnych pracowników
- jakie kompetencje liderów i pracowników wspierają proaktywne postawy
- jak dobrze zarządzać i rozwijać zaangażowanego pracownika
15:55-16:00 SESJA Q&A
16:00-16:10
PRZERWA NA KAWĘ
16:10-16:20
Wiedza, która kryje się za odpowiedziami. System Vivelio w praktyce HR
Maciej Wszółkowski, Director of People & Culture, NIVALIT
- jak badanie ankietowe oparte na sztucznej inteligencji usprawni codzienną pracę zespołu HR
- jak poprawić efektywność rekrutacji z wykorzystaniem pogłębionej analizy uzyskanych odpowiedzi
- jak przewidzieć zjawisko ,,cichego odejścia z pracy” w oparciu o indeksy behawioralne Vivelio
16:20-16:45
Jak dobra ankieta opinii pracowniczej wpływa na zwiększenie retencji i utrzymanie pracownika
Agnieszka Wodecka, Dyrektor ds. Personalnych, CAPAROL
- jaką formę ankiety wybrać
- jak często stosować ankiety
- jak utrzymać motywację pracowników do wypełniania ankiet
16:45-16:50 SESJA Q&A
16:50-17:15
Jak budowa zaangażowanie pracowników w dziale IT / Data, pracujących w międzynarodowych zespołach
Agnieszka Pietruszka, Global HR Director IT & Data, DANONE
Katarzyna Mączka, Head of HR IT & DATA Poland, DANONE
17:15-17:20 SESJA Q&A
17:20-18:00
Aktualne wyzwania, szanse i pułapki motywowania pracowników – dyskusja panelowa
Moderator:
Joanna Szorc, HR Director East Europe & Nordics, KETER
Paneliści:Paulina Ziembińska, Head of HR, VOLVO GROUP DIGITAL & IT
Joanna Kucharska, HR Subject Matter Expert, SII
Anna Kurczewska – Formela, Dyrektor Działu Rekrutacji, LEASINGTEAM PROFESSIONAL
- zarządzanie różnorodnością potrzeb
- wysokie oczekiwania dotyczące płac
- znaczenie kultury organizacyjnej, stylu zarządzania i modelu pracy
- ocena pracownika w szybko zmieniającym się świecie
18:00-18:05 SESJA Q&A
3# WYZWANIE:
NIEPOKÓJ I ODPORNOŚĆ PSYCHICZNA
Moderator: Joanna Delbar, Właściciel, INSTYTUT JOANNY DELBAR
14:30-14:55
Czy decyzja o powrocie do biura okazała się trafiona
Jolanta Bańczerowska, Członkini Zarządu, Obszar Strategii Personalnej, ŻABKA GROUP
- czynniki wpływające na naszą decyzję
- produktywność pracy w biurze versus zdalnej
- radość z powrotu czy eskalacja napięć
14:55-15:00 SESJA Q&A
15:00-15:20
Employee Experience – budowanie doświadczeń na drodze pracownika przez organizację
Monika Dymacz, Chief Experience Officer, CATALYST POLAND
- dlaczego przy obecnych wyzwaniach HR wszystko ma swój początek w Employee Experience (EX)
- jak skutki pracy zdalnej, przeciwdziałanie wypaleniu, zatrzymywanie talentów, można niwelować wyjątkowym EX
- jakie powinny być doświadczenia pracowników i jaką wartość dostarczać firmie i pracownikowi
- jak mądre eventy mogą wspierać EX i organizację
15:20-15:25 SESJA Q&A
15:25-15:50
Jak HR może sprawić by każdy mógł być sobą w organizacji i w zespole
Maciej Wituszyński, HR Director, SHELL
- czy i jak komunikować różnorodność
- jak integrować zespół i sprawić, by główną wartością był szacunek
- jak lider we współpracy z HR może zwiększyć komfort różnorodnych pracowników w firmie
15:50-15:55 SESJA Q&A
15:55-16:10
PRZERWA NA KAWĘ
16:10-16:35
Jakie trudności stawiają przed liderami diversity & inclusion i jak sobie z tym poradzić
Małgorzata Lasota, HR DIRECTOR, GSK
- jak rozumiemy różnorodność w organizacji
- jakie wyzwania niesie ze sobą różnorodność
- jak przekonać lidera do budowania różnorodności i jak wspierać go w dobrym zarządzaniu nią
16:35-16:40 SESJA Q&A
16:40-17:05
Jak minimalizowanie niepokoju pracownika zwiększa jego zaangażowanie
Katarzyna Szota, Dyrektorka Departamentu ds. Personalnych, TAURON OBSŁUGA KLIENTA
- o roli bezpieczeństwa psychicznego
- o roli bezpieczeństwa egzystencjalnego
- jak możemy reagować jako HR
17:05-17:10 SESJA Q&A
17:10-17:50
Jak zadbać o pracowników, zmniejszyć poziom stresu i niepokoju – dyskusja panelowa
Moderator:
Dorota Sawicz, Dyrektor Personalny, LUX med GROUP
Paneliści:
Monika Ostapowska, Dyrektor ds. personalnych i finansowych, FRESENIUS KABI
Izabella Krzywosądzka-Pajdak, HR Director, CARLSBERG SHARED SERVICES
Bogusława Kotowska, HR Business Partner, AGORA
Joanna Czuchnowska, Dyrektor Personalna, MEDIAMARKTSATURN
Karol Baćkowski, Dyrektor ds. Kluczowych Klientów, ACTIVTEK
- aktualne źródła niepokoju pracowników
- rola HR i rola pracodawcy w zarządzaniu niepokojem pracownika
- rozwiązania zmniejszające stres pracownika
17:50-17:55 SESJA Q&A
20:00 ZAKOŃCZENIE i dnia FORUM
*Godziny są godzinami orientacyjnymi i mogą ulec zmianie
PARTNERZY EDYCJI 2023
Główny Partner
Złoty Partner
Srebrny Partner
Brązowy Partner
Partner
Patronat medialny
Patronat honorowy
Organizator:

Jesteśmy profesjonalnym organizatorem szkoleń, warsztatów, konferencji, targów i eventów. Tworzymy wydarzenia, by inspirować kluczowych managerów i profesjonalistów do realizacji śmiałych inicjatyw i projektów biznesowych, zmieniających rzeczywistość. Pomagamy rozwijać relacje B2B.