2 dzień Forum, 11 marca 2021 r.

}

8:50

Otwarcie Forum i przywitanie gości

Katarzyna Klimkiewicz, Managing Director, brave

Anna Banaś, Managing Director, brave

SESJA PLENARNA

HR I BIZNES W MODELU HYBRYDOWYM

Moderator:

Anna Pfejfer-Buczek, Partner Zarządzający,  TRANSITION GROUP

}

9:00

„COVID – I CO DALEJ?” – JAK BUDOWAĆ NOWĄ NORMALNOŚĆ NA TERAZ I NA PRZYSZŁOŚĆ W RÓŻNYCH ASPEKTACH: ZARZĄDZANIA, ROZWOJU, BUDOWANIA ZAANGAŻOWANIA I KOMUNIKACJI
Case study COLLIERS INTERNATIONAL

Agata Błaszkiewicz, Dyrektor działu People Services,  COLLIERS INTERNATIONAL POLAND

  • jakie działania powinny podjąć działy HR aby przygotować się na rzeczywistość postcovidową
  • stary model pracy już nie wróci w 100% – „szykujemy się na nowe”!
}

9:30

sESJA q&a

}

9:40

CO-CREATION Z BIZNESEM, CZYLI UDZIAŁ HR W STRATEGII FIRMY

Wiesława Czarnecka-Stańczak, HR Director,  SIEMENS

  • przejście z roli działu wykonawczego do współzarządzającego
  • wyzwania i rozwiązania
  • „punkty bólu”
}

10:10

sESJA q&a

}

10:20

PRZERWA NA KAWĘ

}

10:35

HR ciągle za słabo rozumie biznes, ale czy biznes dopuszcza HR do siebie? Sposoby zbliżenia HR i biznesu  

Daniel Rogiński, Wiceprezes Zarządu,  DROGERIE NATURA

Agata Shen, Dyrektor ds. HR,  DROGERIE NATURA

}

11:05

sESJA q&a

}

11:15

RYNEK PRACY PO PANDEMII: TRANSFORMACJA I MASOWA CYFRYZACJA – DYSKUSJA PANELOWA

Paneliści:

Dariusz Rak, Country Manager,  SOFTGARDEN E-RECRUITING

Katarzyna Jaśniewicz, Prodcut Manager, TETA HR (UNIT4 POLSKA)

}

11:40

sESJA q&a

}

11:50

temat zarezerwowany dla partnera forum

}

12:10

sESJA q&a

}

12:15

LUNCH I PODZIAŁ NA SESJE RÓWNOLEGŁE

SESJA RÓWNOLEGŁA: 

WYZWANIA PRACY ZDALNEJ:
ZARZĄDZANIE ZESPOŁEM W ORGANIZACJI  

Moderator:

Anna Pfejfer-Buczek, Partner Zarządzający,  TRANSITION GROUP

}

12:45

Pułapki w HR w dobie pracy hybrydowej – dyskusja panelowa

Paneliści:

Wojciech Moliński, VP HR, KOMPANIA PIWOWARSKA

Anna Glib, HR Director, DHL GLOBAL FORWARDING

Maja Chabińska-Rossakowska, Head of HR,  ING BANK ŚLĄSKI  

Elżbieta Makselon-Drabczyk, Human Resources & Corporate Communication Director,  BIOTON

  • jak ustrzec się przed uczuciem zwolnienia z odpowiedzialności za dobrostan pracownika podczas braku bezpośredniego kontaktu?
  • jak nie „zgubić” relacji i ducha zespołu
}

13:25

SESJA q&a

}

13:30

Transformacja w hybrydowy model pracy – jak w marcu 2020 wyobrażaliśmy sobie świat po pandemii, jak pracujemy w marcu 2021 i jak będziemy pracować w marcu 2022
CASE STUDY: ORANGE POLSKA

Jacek Jedut, Dyrektor Strategii i Obsługi HR, Human Capital, ORANGE POLSKA

  • od przywileju pracy zdalnej do standardu pracy hybrydowej
  • pomiar cyfrowych doświadczeń pracownika
  • pomiar efektywności pracy zdalnej
  • po co przychodzić do biura?
  • czy nastanie „new normal” oznacza trwałe zmiany modeli biznesowych, rynku pracy, sposobu zarządzania, kultury organizacji
}

14:00

SESJA q&a

}

14:05

JAK ZADBAĆ O DOBROSTAN PSYCHICZNY PRACOWNIKÓW – KLUCZOWE WNIOSKI Z DOŚWIADCZENIA GRUPY LUX MED

Dorota Sawicz, Dyrektor Personalny,  GRUPA LUX MED

}

14:35

SESJA q&a

}

14:40

Przerwa na kawę

KOMUNIKACJA I KOMPETENCJE

}

14:50

5 kluczowych kompetencji okresu „nowej normalności”: sposób przywództwa, adaptacja do zmiany, elastyczność, szybkość uczenia się, decyzyjność

Mirela Kik, Country HR Director, GRUPA ZF, DYWIZJA CVCS

Paweł Pałubiński, Prezes Zarządu, Dyrektor Generalny, GRUPA ZF, DYWIZJA CVCS

}

15:20

SESJA q&a

}

15:25

Czy grozi nam „upadek” kultury organizacyjnej spowodowany pracą zdalną i osłabieniem więzi między pracownikami a firmą?

Monika Kulińska, People Director, Członek Zarządu,  AVIVA

  • rola komunikacji w utrzymaniu zadowolenia i bezpieczeństwa psychicznego pracowników
}

15:55

SESJA q&a

}

16:00

JAK COVID POWIEDZIAŁ „SPRAWDZAM” KULTURZE ORGANIZACYJNEJ

Dorota Kuprianowicz-Legutko, Członek Zarządu, Dyrektor ds. Polityki PersonalnejT-MOBILE

Wojciech Śliwa, Head of Compensation & Benefits,
T-MOBILE

Andrzej Adamiec, Digital & Transformation Ekspert,
T-MOBILE

  • COVID a mocny reset wizerunku 
  • od owocowych czwartków do… bardziej podstawowych wartości – konieczność dostosowania całego podejścia w zakresie komunikacji do „nowej normalności”
  • odpowiedzialna rekrutacja, onboarding  
}

16:30

SESJA q&a

}

16:35

Zakończenie forum

SESJA RÓWNOLEGŁA: 

MOTYWACJA i zaangażowanie
W „NOWEJ NORMALNOŚCI”

}

12:45

Jak dziś motywujemy i zatrzymujemy pracownika – dyskusja panelowa HR i biznesu

Paneliści:

Anna Chudzichowska, HR Director Central Europe and Ukraine, IMPERIAL TOBACCO POLSKA
Beata Wrzosek, HR Director Poland Baltics, JACOBS DOUWE EGBERTS
Juliola Nierychło, HR Lead: Transformation projects, UNILEVER
Anna Warecka, HR Director, Management Team Member,
ONNINEN

  • ostatnie miesiące zmieniły stosunek pracowników do oferowanych benefitów, jakie mamy rozwiązania?
  • systemy motywacyjne czasu pandemii
  • atrakcyjna ścieżka kariery i perspektywa uzyskania awansu
  • przyjazna atmosfera w miejscu pracy
  • programy pożyczkowe, dodatkowe dni płatnego urlopu czy dofinansowania studiów wyższych i podyplomowych
  • dobry pakiet ubezpieczeń
  • bon na książki zamiast biletu do kina 
  • kawa do domu?
}

13:25

SESJA q&a

}

13:30

Jak dziś utrzymać zaangażowany i bezpieczny zespół  

Katarzyna Skorupka-Podziewska, HR & Communication Director, COSTA COFFEE POLAND&LATVIA (COCA COLA GROUP)

}

14:00

SESJA q&a

}

14:05

Benefit 2021: elastyczne podejście do miejsca i czasu wykonywania pracy numerem 1? – dyskusja panelowa

Paneliści:

Karolina Ożgo, HR Director, LORENZ BAHLSEN SNACK-WORLD
Agnieszka Jończyk, HR Director East Europe, HR Business Partner, Board Member,  LEVI STRAUSS POLAND
Agata Wójcik-Ryszawa, HR Director,  SEPHORA

Tomasz Krzak, Dyrektor ds. Zasobów Ludzkich, Członek Zarządu,  ADAMED PHARMA

}

14:45

SESJA q&a

}

14:50

Przerwa na kawę

}

15:00

POCZUCIE WSPÓLNOTY – BUDOWANIE ZAANGAŻOWANIA PRACOWNIKA

Joanna Smolińska, Human Resources Director Central Europe, Oriflame COSMETICS

  • co właściwie determinuje to, ze pracownik utożsamia się z firmą i czuje się związany ze swoim pracodawcą?
  • jak w warunkach pracy hybrydowej zapewnić poczucie więzi z firmą
}

15:30

SESJA q&a

}

15:35

Tworzenie kultury ciągłego zaangażowania w nowej rzeczywistości

Katarzyna Janik, Dyrektor Personalny, SIG

Edyta Bąkowska-Szczurek, Dyrektor ds. Zarządzania Wiedzą i Rozwojem,  SIG

  • utrzymujmy pracowników w centrum uwagi
  • motywujmy do dłuższego pozostawania w organizacji  
}

16:05

SESJA q&a

}

16:10

JAK PODCZAS PRACY ZDALNEJ NIE PRZEGAPIĆ MOMENTU KIEDY SPADA ZAANGAŻOWANIE PRACOWNIKA?

Prelegenta zaprezentujemy wkrótce  

}

16:40

SESJA q&a

}

16:45

Zakończenie forum

główny partner

Unit 4 Teta
softgarden

PATRONI MEDIALNI

Friendly Workspace 2020

Organizator:

Jesteśmy profesjonalnym organizatorem szkoleń, warsztatów, konferencji, targów i eventów. Tworzymy wydarzenia, by inspirować kluczowych managerów i profesjonalistów do realizacji śmiałych inicjatyw i projektów biznesowych, zmieniających rzeczywistość. Pomagamy rozwijać relacje B2B.