

Stay close to the business
Develop employees
Be open to the new challenges
9-10 marca 2022 r. | online
AGENDA FORUM
2 dzień Forum, 10 marca 2022 r.
8:30**
OTWARCIE FORUM I PRZYWITANIE GOŚCI
Anna Kępka, Project Manager, BRAVE
Anna Banaś, Managing Director, BRAVE
SESJA PLENARNA
HR i jego klient w hybrydowym modelu pracy
Moderator:Jarosław Jarzębowski, People & Culture Lead, NEXOCODE, autor PODCASTU HR ESPRESSO
8:40-9:00
Jak dopasowaliśmy hybrydowy model pracy do naszej organizacji – case study
Katarzyna Czajka, Head of HR East Europe, Triumph International Polska
9:00-9:05
Sesja Q&A
9:05-9:45
Model pracy 2+3 czy 3+2 a może 5+0 – nasze doświadczenia
– dyskusja panelowa
Moderator:Jarosław Jarzębowski, People & Culture Lead, NEXOCODE, autor PODCASTU HR ESPRESSO
Paneliści:
Anna Glib, Dyrektor HR, DHL GLOBAL FORWARDING
Katarzyna Bieńkowska, HR Director, POLPHARMA GROUP
Małgorzata Podrażka, HR Director, PRUDENTIAL
Judyta Pastuszka, Menadżerka ds. Kultury Organizacyjnej, ŻABKA
- oczekiwania kandydatów
- wady i zalety różnych rozwiązań
9:45-9:55
Sesja Q&A
9:55-10:10
Społeczności – generator wartości dla biznesu
Danuta Dunajska, Dyrektor obszarów Consulting i Szkolenia specjalistyczne, GRUPA ODITK
Adriana Krzysztof, Konsultant, trener, GRUPA ODITK
- kiedy spotykają się potrzeby pracownika i potrzeby organizacji – potencjał ukierunkowanego włączania pracowników
- czym dziś są społeczności w biznesie (a czym nie są)
- jak dostarczać wartość dla biznesu poprzez społeczności – przykłady i case study
10:10-10:15
Sesja Q&A
10:15-10:35
Organizacja w transformacji – rola HR we wspieraniu efektywności współpracy i komunikacji w regionalnych, międzynarodowych zespołach
Anna Dudzińska, Regional Head of HR Poland & Baltics, VELUX
- transformacja organizacji jako element upraszczania procesów
- sposoby integracji nowego zespołu
- jak wypracować procesy które wspierają cele organizacji
10:35-10:40
Sesja Q&A
10:40-10:50
PRZERWA NA KAWĘ
10:50-11:05
Cyfrowa komunikacja wewnętrzna dla pracowników produkcji i operacji – w praktyce
Akos Deliaga, CEO, Talk’a’Bot
- czy w dzisiejszych czasach cyfrowa komunikacja wewnętrzna to tylko firmowa zabawka, czy też niezbędne narzędzie?
- CHEQ jako najkrótsza droga do wszystkich Twoich pracowników
- case study – o wpływie na pracowników i ich zaangażowanie
Prelekcja nie będzie tłumaczona
11:05-11:10
Sesja Q&A
11:10-11:50
Dofinansowanie dla pracowników w hybrydowym modelu pracy
– dyskusja panelowa z udziałem prawników
Moderator:
Jarosław Jarzębowski, People & Culture Lead, NEXOCODE, autor PODCASTU HR ESPRESSO
Paneliści:
Katarzyna Czajka, Head of HR East Europe, Triumph International Polska
Sylwia Gołębiowska, Dyrektor Departamentu Partnerstwa Biznesowego, SANTANDER BANK
dr Iwona Jaroszewska-Ignatowska, Radca Prawny, Partner, RACZKOWSKI
Arkadiusz Jodłowski, Koordynator Obsługi Prawnej, SANTANDER BANK
- sposoby rekompensat
- dofinansowanie do zużycia prądu i jak go wyliczyć
- aktualna rola funduszu socjalnego
11:50-12:00
Sesja Q&A
12:00-12:20
Włączające miejsce pracy – od pozytywnych doświadczeń pracowników do silnej marki pracodawcy
Renata Prys, HR Director, MCDONALD’S
- budowanie kultury organizacji i marki pracodawcy w oparciu o wartości
- wzmocnienie zaangażowania i lojalności zespołu
- włączanie, docenianie, kompetentni liderzy – czyli jak sprawić, żeby pracownik został z nami na dłużej
12:20-12:25
Sesja Q&A
12:25-12:45
Diversity & inclusion jako szanse i wyzwania lidera
Katarzyna Zabratańska, Equity and Inclusive Organizational Culture Manager, ŻABKA
- jak wzrasta kreatywność zespołu dzięki różnicom w doświadczeniu i kompetencjach
- jak zarządzać różnicami w poziomach lęków członków zepołu
12:45-12:50
Sesja Q&A
12:50-13:20
PRZERWA NA LUNCH
PODZIAŁ NA SESJE RÓWNOLEGŁE
SESJA Równoległa
HR jako wsparcie w zarządzaniu zespołem
Moderator:Adriana Krzysztof, Konsultant, trener, GRUPA ODITK
13:20-13:40
Jak zadbać o work life balance członków zespołu
Katarzyna Kosel, Member of the Board, Dyrektor Pionu Personalnego, MAKRO CASH and CARRY
- jakie są objawy szkodliwego braku równowagi
- jaka jest granica ingerencji szefa w życie podwładnego
13:40-13:45
Sesja Q&A
13:45-14:00
Jak funkcjonują skuteczne zespoły hybrydowe – wnioski z badań Deloitte
Zbigniew Łobocki, Workforce Transformation & People Analytics Manager, DELOITTE
- zarządzanie zespołem hybrydowym – jakie praktyki wdrażają najskuteczniejsi liderzy?
- jak HR może wesprzeć lidera w przejściu na hybrydowy model pracy?
- metody mierzenia efektywności zespołów hybrydowych
14:00-14:05
Sesja Q&A
14:05-14:25
Jak dział HR współpracujący z liderem dba o wellbeing i dobrostan pracownika
Magdalena Piękosz, Dyrektor ds. personalnych, SAINT-GOBAIN, BUILDING GLASS
- dbanie o work life balance
- dbanie o zdrowie psychiczne i fizyczne
- wspieranie pracownika w rozwoju ścieżki zawodowej
14:25-14:30
Sesja Q&A
14:30-14:50
Jak komunikować rzeczy, które są niekorzystne dla pracowników, szczególnie w niestabilnej sytuacji
Monika Milani, Dyrektor ds. Personalnych, TOYOTA BANK POLSKA
- współpraca z zarządem
- rola HR a rola lidera
14:50-14:55
Sesja Q&A
14:55-15:15
Zarządzanie zespołem na produkcji w czasie pandemii
Aneta Karwowska, Dyrektor HR, DR GERARD
- jak zadbać o bezpieczeństwo pracowników
- jak zwiększyć % ludzi wyszczepionych
- jak zarządzać trudnymi sytuacjami i emocjami
15:15-15:20
Sesja Q&A
15:20-15:30
PRZERWA NA KAWĘ
15:30-15:50
Jak zarządzać zespołem zróżnicowanym pod względem pokoleń
Karolina Gebura-Nowak, Director People & Culture, Poland & Baltics, PHILIP MORRIS
- prawda a mity: różnice wynikające z wieku na poziomie kompetencji
- organizacja ucząca się & włączająca: jaki wpływ na biznes i organizację mają, a jaki mogą mieć, zespoły zróznicowane wiekowo
- społeczna odpowiedzialność firm w budowaniu zmian
15:50-15:55
Sesja Q&A
15:55-16:15
Jak zorganizować zwinny zespół HR
Maryla Noste-Jeglińska,
HR Director, IGLOTEX
- na co zwracać uwagę przy tworzeniu zespołu
- rola dyrektora działu HR
16:15-16:20
Sesja Q&A
16:20-17:00
Zdalna współpraca i praca projektowa
– cross-działowa dyskusja panelowa
Moderator:
Arkadiusz Cempura, Head of marketing and PR, INNERGO
Paneliści:
Dorota Duszyńska, HR Director, BONDUELLE
Agnieszka Gugała-Tywonek, Dyrektor Personalny, KOMEX
Anna Warchoł-Kęsicka, Dyrektor ds. Marketingu, CENTRUM MEDYCZNE DAMIANA
Adam Samorek, Trade Marketing Director, KOMPANIA PIWOWARSKA
- jak zapewnić odpowiedni poziom kreatywności w zespole
- jak szybko i dobrze się komunikować
- jak sprawić by zespół potrafił działać zwinnie i elastycznie
17:00-17:10
Sesja Q&A
SESJA Równoległa
HR a rynek pracy w nowej rzeczywistości
Moderator:Jarosław Jarzębowski, People & Culture Lead, NEXOCODE, autor PODCASTU HR ESPRESSO
13:20-13:40
Jak zachęcić kandydata do pracy u nas przy niskim bezrobociu na rynku
Katarzyna Kowalska, Dyrektor ds. HR, DOZ
13:40-13:45
Sesja Q&A
13:45-14:00
Onboarding – 4 problemy z którymi można sobie poradzić
Maciej Kotok, CEO, GROW UPERION
14:00-14:05
Sesja Q&A
14:05-14:25
Efektywny onboarding w hybrydowym modelu pracy
Dagmara Duda, Dyrektor Personalny, COLIAN
- wpływ onboardingu na retencję pracowników
14:25-14:30
Sesja Q&A
14:30-14:50
Jak HR wspiera rozwój kluczowych kompetencji managera
Katarzyna Bieńkowska, HR Director, POLPHARMA GROUP
- kompetencje IT
- wyczulenie na problemy związane ze zdrowiem psychicznym
- zarządzanie stresem i emocjami
14:50-14:55
Sesja Q&A
14:55-15:05
PRZERWA NA KAWĘ
15:05-15:25
Jak HR dostarcza diversity & inclusion w organizacji
Maria Pertkiewicz, Director Staff Functions, CIRCLE K
- znaczenie różnorodności
- budowa zaangażowania
15:25-15:30
Sesja Q&A
15:30-15:50
Program rozwoju talentów w konfrontacji
z dzisiejszym rynkiem pracy
Marta Foltyn, Dyrektor Personalny, MIESZKO
- źródła pozyskiwania talentów
- kiedy warto podjąć decyzję o wdrożeniu programu dla utalentowanych pracowników
- możliwe błędy i ich wpływ na retencję pracowników
15:50-15:55
Sesja Q&A
15:55-16:15
Transformacja kompetencji w organizacji
Monika Ostapowska, Dyrektor ds. personalnych
i finansowych, FRESENIUS KABI
- jak przygotować strategic workforce planning w zakresie kompetencji
- jak oszacować ewentualną lukę w zakresie kompetencji i jak ją zapełnić
16:15-16:20
Sesja Q&A
16:20-17:20
Rekrutacja – szanse, wyzwania, pułapki
– dyskusja panelowa
Moderator:
Dorota Sawicz, Dyrektor Personalny, Grupa LUX MED
Paneliści:
Anna Janik, Dyrektor HR Polska & CEE, FROSTA
Robert Żelewski, HR Director CE, MOWI CENTRAL EUROPE
Aneta Karwowska, Dyrektor HR, DR GERARD
Agnieszka Bieniak, Group HR Director, GRUPA PRACUJ
Joanna Zalewska, Country Manager Poland, ASSESSMENT SYSTEMS GROUP
Michał Janas, Sales Manager, SOFTGARDEN E-RECRUITING
- zmiany procesu poszukiwania pracownika w ostatnim roku
- zdalny proces rekrutacji kontra osobiste spotkania
- możliwość pracy zdalnej jako benefit
- zmiany modeli kompetencyjnych
- znaczenie narzędzi psychometrycznych w podnoszeniu efektywności decyzji selekcyjnych
17:20-17:30
Sesja Q&A
* Forma organizacji Forum uzależniona jest od aktualnych ograniczeń związanych z pandemią
** Godziny są godzinami orientacyjnymi i mogą ulec zmianie
Organizator:

Jesteśmy profesjonalnym organizatorem szkoleń, warsztatów, konferencji, targów i eventów. Tworzymy wydarzenia, by inspirować kluczowych managerów i profesjonalistów do realizacji śmiałych inicjatyw i projektów biznesowych, zmieniających rzeczywistość. Pomagamy rozwijać relacje B2B.