Solidarni z Ukrainą
HR CHALLENGE POLAND 2022

Stay close to the business
Develop employees
Be open to the new challenges

9-10 marca 2022 r. | online

AGENDA FORUM

2 dzień Forum, 10 marca 2022 r.

}

8:30**

OTWARCIE FORUM I PRZYWITANIE GOŚCI

Anna Kępka, Project Manager, BRAVE

Anna Banaś, Managing Director, BRAVE

SESJA PLENARNA

HR i jego klient w hybrydowym modelu pracy

Moderator:
Jarosław Jarzębowski, People & Culture Lead, NEXOCODE, autor PODCASTU HR ESPRESSO

}

8:40-9:00

Jak dopasowaliśmy hybrydowy model pracy do naszej organizacji – case study

Katarzyna Czajka, Head of HR East Europe, Triumph International Polska

}

9:00-9:05

Sesja Q&A

}

9:05-9:45

Model pracy 2+3 czy 3+2 a może 5+0 – nasze doświadczenia
– dyskusja panelowa

Moderator:
Jarosław Jarzębowski, People & Culture Lead, NEXOCODE, autor PODCASTU HR ESPRESSO

Paneliści:
Anna Glib, Dyrektor HR, DHL GLOBAL FORWARDING

Katarzyna Bieńkowska, HR Director, POLPHARMA GROUP

Małgorzata Podrażka, HR Director, PRUDENTIAL

Judyta Pastuszka, Menadżerka ds. Kultury Organizacyjnej, ŻABKA

  • oczekiwania kandydatów
  • wady i zalety różnych rozwiązań
}

9:45-9:55

Sesja Q&A

}

9:55-10:10

Społeczności – generator wartości dla biznesu

Danuta Dunajska, Dyrektor obszarów Consulting i Szkolenia specjalistyczne, GRUPA ODITK

Adriana Krzysztof, Konsultant, trener, GRUPA ODITK

  • kiedy spotykają się potrzeby pracownika i potrzeby organizacji – potencjał ukierunkowanego włączania pracowników
  • czym dziś są społeczności w biznesie (a czym nie są)
  • jak dostarczać wartość dla biznesu poprzez społeczności – przykłady i case study
}

10:10-10:15

Sesja Q&A

}

10:15-10:35

Organizacja w transformacji – rola HR we wspieraniu efektywności współpracy i komunikacji w regionalnych, międzynarodowych zespołach

Anna Dudzińska, Regional Head of HR Poland & Baltics, VELUX

  • transformacja organizacji jako element upraszczania procesów
  • sposoby integracji nowego zespołu
  • jak wypracować procesy które wspierają cele organizacji
}

10:35-10:40

Sesja Q&A

}

10:40-10:50

PRZERWA NA KAWĘ

}

10:50-11:05

Cyfrowa komunikacja wewnętrzna dla pracowników produkcji i operacji – w praktyce

Akos Deliaga, CEO, Talk’a’Bot

  • czy w dzisiejszych czasach cyfrowa komunikacja wewnętrzna to tylko firmowa zabawka, czy też niezbędne narzędzie?
  • CHEQ jako najkrótsza droga do wszystkich Twoich pracowników
  • case study – o wpływie na pracowników i ich zaangażowanie

Prelekcja nie będzie tłumaczona

}

11:05-11:10

Sesja Q&A

}

11:10-11:50

Dofinansowanie dla pracowników w hybrydowym modelu pracy
– dyskusja panelowa z udziałem prawników

Moderator:
Jarosław Jarzębowski, People & Culture Lead, NEXOCODE, autor PODCASTU HR ESPRESSO

Paneliści:
Katarzyna Czajka, Head of HR East Europe, Triumph International Polska

Sylwia Gołębiowska, Dyrektor Departamentu Partnerstwa Biznesowego, SANTANDER BANK

dr Iwona Jaroszewska-Ignatowska, Radca Prawny, Partner, RACZKOWSKI

Arkadiusz Jodłowski, Koordynator Obsługi Prawnej, SANTANDER BANK

  • sposoby rekompensat
  • dofinansowanie do zużycia prądu i jak go wyliczyć
  • aktualna rola funduszu socjalnego
}

11:50-12:00

Sesja Q&A

}

12:00-12:20

Włączające miejsce pracy – od pozytywnych doświadczeń pracowników do silnej marki pracodawcy

Renata Prys, HR Director, MCDONALD’S

  • budowanie kultury organizacji i marki pracodawcy w oparciu o wartości
  • wzmocnienie zaangażowania i lojalności zespołu
  • włączanie, docenianie, kompetentni liderzy – czyli jak sprawić, żeby pracownik został z nami na dłużej
}

12:20-12:25

Sesja Q&A

}

12:25-12:45

Diversity & inclusion jako szanse i wyzwania lidera

Katarzyna Zabratańska, Equity and Inclusive Organizational Culture Manager, ŻABKA

  • jak wzrasta kreatywność zespołu dzięki różnicom w doświadczeniu i kompetencjach
  • jak zarządzać różnicami w poziomach lęków członków zepołu
}

12:45-12:50

Sesja Q&A

}

12:50-13:20

PRZERWA NA LUNCH

PODZIAŁ NA SESJE RÓWNOLEGŁE

SESJA Równoległa

HR jako wsparcie w zarządzaniu zespołem

Moderator:
Adriana Krzysztof, Konsultant, trener, GRUPA ODITK

}

13:20-13:40

Jak zadbać o work life balance członków zespołu

Katarzyna Kosel, Member of the Board, Dyrektor Pionu Personalnego, MAKRO CASH and CARRY
 

  • jakie są objawy szkodliwego braku równowagi
  • jaka jest granica ingerencji szefa w życie podwładnego
}

13:40-13:45

Sesja Q&A

}

13:45-14:00

Jak funkcjonują skuteczne zespoły hybrydowe – wnioski z badań Deloitte

Zbigniew Łobocki, Workforce Transformation & People Analytics Manager, DELOITTE
 

  • zarządzanie zespołem hybrydowym – jakie praktyki wdrażają najskuteczniejsi liderzy?
  • jak HR może wesprzeć lidera w przejściu na hybrydowy model pracy?
  • metody mierzenia efektywności zespołów hybrydowych
}

14:00-14:05

Sesja Q&A

}

14:05-14:25

Jak dział HR współpracujący z liderem dba o wellbeing i dobrostan pracownika

Magdalena Piękosz, Dyrektor ds. personalnych, SAINT-GOBAIN, BUILDING GLASS

  • dbanie o work life balance
  • dbanie o zdrowie psychiczne i fizyczne
  • wspieranie pracownika w rozwoju ścieżki zawodowej
}

14:25-14:30

Sesja Q&A

}

14:30-14:50

Jak komunikować rzeczy, które są niekorzystne dla pracowników, szczególnie w niestabilnej sytuacji

Monika Milani, Dyrektor ds. Personalnych, TOYOTA BANK POLSKA

  • współpraca z zarządem
  • rola HR a rola lidera
}

14:50-14:55

Sesja Q&A

}

14:55-15:15

Zarządzanie zespołem na produkcji w czasie pandemii

Aneta Karwowska, Dyrektor HR, DR GERARD

  • jak zadbać o bezpieczeństwo pracowników
  • jak zwiększyć % ludzi wyszczepionych
  • jak zarządzać trudnymi sytuacjami i emocjami

}

15:15-15:20

Sesja Q&A

}

15:20-15:30

PRZERWA NA KAWĘ

}

15:30-15:50

Jak zarządzać zespołem zróżnicowanym pod względem pokoleń

Karolina Gebura-Nowak, Director People & Culture, Poland & Baltics, PHILIP MORRIS

  • prawda a mity: różnice wynikające z wieku na poziomie kompetencji
  • organizacja ucząca się & włączająca: jaki wpływ na biznes i organizację mają, a jaki mogą mieć, zespoły zróznicowane wiekowo
  • społeczna odpowiedzialność firm w budowaniu zmian
}

15:50-15:55

Sesja Q&A

}

15:55-16:15

Jak zorganizować zwinny zespół HR

Maryla Noste-Jeglińska,
HR Director, IGLOTEX

  • na co zwracać uwagę przy tworzeniu zespołu
  • rola dyrektora działu HR
}

16:15-16:20

Sesja Q&A

}

16:20-17:00

Zdalna współpraca i praca projektowa
– cross-działowa dyskusja panelowa

Moderator:

Arkadiusz Cempura, Head of marketing and PR, INNERGO

Paneliści:

Dorota Duszyńska, HR Director, BONDUELLE

Agnieszka Gugała-Tywonek, Dyrektor Personalny, KOMEX

Anna Warchoł-Kęsicka, Dyrektor ds. Marketingu, CENTRUM MEDYCZNE DAMIANA

Adam Samorek, Trade Marketing Director, KOMPANIA PIWOWARSKA

  • jak zapewnić odpowiedni poziom kreatywności w zespole
  • jak szybko i dobrze się komunikować
  • jak sprawić by zespół potrafił działać zwinnie i elastycznie
}

17:00-17:10

Sesja Q&A

SESJA Równoległa

HR a rynek pracy w nowej rzeczywistości

Moderator:
Jarosław Jarzębowski, People & Culture Lead, NEXOCODE, autor PODCASTU HR ESPRESSO

}

13:20-13:40

Jak zachęcić kandydata do pracy u nas przy niskim bezrobociu na rynku

Katarzyna Kowalska, Dyrektor ds. HR, DOZ

}

13:40-13:45

Sesja Q&A

}

13:45-14:00

Onboarding – 4 problemy z którymi można sobie poradzić

Maciej Kotok, CEO, GROW UPERION

}

14:00-14:05

Sesja Q&A

}

14:05-14:25

Efektywny onboarding w hybrydowym modelu pracy

Dagmara Duda, Dyrektor Personalny, COLIAN

  • wpływ onboardingu na retencję pracowników

}

14:25-14:30

Sesja Q&A

}

14:30-14:50

Jak HR wspiera rozwój kluczowych kompetencji managera

Katarzyna Bieńkowska, HR Director, POLPHARMA GROUP

  • kompetencje IT
  • wyczulenie na problemy związane ze zdrowiem psychicznym
  • zarządzanie stresem i emocjami
}

14:50-14:55

Sesja Q&A

}

14:55-15:05

PRZERWA NA KAWĘ

}

15:05-15:25

Jak HR dostarcza diversity & inclusion w organizacji

Maria Pertkiewicz, Director Staff Functions, CIRCLE K

  • znaczenie różnorodności
  • budowa zaangażowania

}

15:25-15:30

Sesja Q&A

}

15:30-15:50

Program rozwoju talentów w konfrontacji
z dzisiejszym rynkiem pracy

Marta Foltyn, Dyrektor Personalny, MIESZKO

 

  • źródła pozyskiwania talentów
  • kiedy warto podjąć decyzję o wdrożeniu programu dla utalentowanych pracowników
  • możliwe błędy i ich wpływ na retencję pracowników
}

15:50-15:55

Sesja Q&A

}

15:55-16:15

Transformacja kompetencji w organizacji

Monika Ostapowska, Dyrektor ds. personalnych
i finansowych, FRESENIUS KABI

  • jak przygotować strategic workforce planning w zakresie kompetencji
  • jak oszacować ewentualną lukę w zakresie kompetencji i jak ją zapełnić
}

16:15-16:20

Sesja Q&A

}

16:20-17:20

Rekrutacja – szanse, wyzwania, pułapki
– dyskusja panelowa

Moderator:

Dorota Sawicz, Dyrektor Personalny, Grupa LUX MED

Paneliści:

Anna Janik, Dyrektor HR Polska & CEE, FROSTA

Robert Żelewski, HR Director CE, MOWI CENTRAL EUROPE


Aneta Karwowska, Dyrektor HR, DR GERARD
 

Agnieszka Bieniak, Group HR Director, GRUPA PRACUJ 

Joanna Zalewska, Country Manager Poland, ASSESSMENT SYSTEMS GROUP

Michał Janas, Sales Manager, SOFTGARDEN E-RECRUITING

 

  • zmiany procesu poszukiwania pracownika w ostatnim roku
  • zdalny proces rekrutacji kontra osobiste spotkania
  • możliwość pracy zdalnej jako benefit
  • zmiany modeli kompetencyjnych
  • znaczenie narzędzi psychometrycznych w podnoszeniu efektywności decyzji selekcyjnych
}

17:20-17:30

Sesja Q&A

* Forma organizacji Forum uzależniona jest od aktualnych ograniczeń związanych z pandemią
** Godziny są godzinami orientacyjnymi i mogą ulec zmianie

Organizator:

Jesteśmy profesjonalnym organizatorem szkoleń, warsztatów, konferencji, targów i eventów. Tworzymy wydarzenia, by inspirować kluczowych managerów i profesjonalistów do realizacji śmiałych inicjatyw i projektów biznesowych, zmieniających rzeczywistość. Pomagamy rozwijać relacje B2B.