
2 dzień Forum, 11 marca 2021 r.
8:50
Otwarcie Forum i przywitanie gości
Katarzyna Klimkiewicz, Managing Director, brave
Anna Banaś, Managing Director, brave
SESJA PLENARNA
HR I BIZNES W MODELU HYBRYDOWYM

Anna Pfejfer-Buczek, Partner Zarządzający, TRANSITION GROUP
9:00
„COVID – I CO DALEJ?” – JAK BUDOWAĆ NOWĄ NORMALNOŚĆ NA TERAZ I NA PRZYSZŁOŚĆ W RÓŻNYCH ASPEKTACH: ZARZĄDZANIA, ROZWOJU, BUDOWANIA ZAANGAŻOWANIA I KOMUNIKACJI
Case study COLLIERS INTERNATIONAL
Agata Błaszkiewicz, Dyrektor działu People Services, COLLIERS INTERNATIONAL POLAND
- jakie działania powinny podjąć działy HR aby przygotować się na rzeczywistość postcovidową
- stary model pracy już nie wróci w 100% – „szykujemy się na nowe”!
9:30
sESJA q&a
9:40
CO-CREATION Z BIZNESEM, CZYLI UDZIAŁ HR W STRATEGII FIRMY
Wiesława Czarnecka-Stańczak, HR Director, SIEMENS
- przejście z roli działu wykonawczego do współzarządzającego
- wyzwania i rozwiązania
- „punkty bólu”
10:10
sESJA q&a
10:20
PRZERWA NA KAWĘ
10:35
HR ciągle za słabo rozumie biznes, ale czy biznes dopuszcza HR do siebie? Sposoby zbliżenia HR i biznesu
Daniel Rogiński, Wiceprezes Zarządu, DROGERIE NATURA
Agata Shen, Dyrektor ds. HR, DROGERIE NATURA
11:05
sESJA q&a
11:15
RYNEK PRACY PO PANDEMII: TRANSFORMACJA I MASOWA CYFRYZACJA – DYSKUSJA PANELOWA
Paneliści:
Dariusz Rak, Country Manager, SOFTGARDEN E-RECRUITING
Katarzyna Jaśniewicz, Prodcut Manager, TETA HR (UNIT4 POLSKA)
11:40
sESJA q&a
11:50
temat zarezerwowany dla partnera forum
12:10
sESJA q&a
12:15
LUNCH I PODZIAŁ NA SESJE RÓWNOLEGŁE
SESJA RÓWNOLEGŁA:
WYZWANIA PRACY ZDALNEJ:
ZARZĄDZANIE ZESPOŁEM W ORGANIZACJI
Anna Pfejfer-Buczek, Partner Zarządzający, TRANSITION GROUP

12:45
Pułapki w HR w dobie pracy hybrydowej – dyskusja panelowa
Paneliści:
Wojciech Moliński, VP HR, KOMPANIA PIWOWARSKA
Anna Glib, HR Director, DHL GLOBAL FORWARDING
Maja Chabińska-Rossakowska, Head of HR, ING BANK ŚLĄSKI
Elżbieta Makselon-Drabczyk, Human Resources & Corporate Communication Director, BIOTON
- jak ustrzec się przed uczuciem zwolnienia z odpowiedzialności za dobrostan pracownika podczas braku bezpośredniego kontaktu?
- jak nie „zgubić” relacji i ducha zespołu
13:25
SESJA q&a
13:30
Transformacja w hybrydowy model pracy – jak w marcu 2020 wyobrażaliśmy sobie świat po pandemii, jak pracujemy w marcu 2021 i jak będziemy pracować w marcu 2022
CASE STUDY: ORANGE POLSKA
Jacek Jedut, Dyrektor Strategii i Obsługi HR, Human Capital, ORANGE POLSKA
- od przywileju pracy zdalnej do standardu pracy hybrydowej
- pomiar cyfrowych doświadczeń pracownika
- pomiar efektywności pracy zdalnej
- po co przychodzić do biura?
- czy nastanie „new normal” oznacza trwałe zmiany modeli biznesowych, rynku pracy, sposobu zarządzania, kultury organizacji
14:00
SESJA q&a
14:05
JAK ZADBAĆ O DOBROSTAN PSYCHICZNY PRACOWNIKÓW – KLUCZOWE WNIOSKI Z DOŚWIADCZENIA GRUPY LUX MED
Dorota Sawicz, Dyrektor Personalny, GRUPA LUX MED
14:35
SESJA q&a
14:40
Przerwa na kawę
KOMUNIKACJA I KOMPETENCJE

14:50
5 kluczowych kompetencji okresu „nowej normalności”: sposób przywództwa, adaptacja do zmiany, elastyczność, szybkość uczenia się, decyzyjność
Mirela Kik, Country HR Director, GRUPA ZF, DYWIZJA CVCS
Paweł Pałubiński, Prezes Zarządu, Dyrektor Generalny, GRUPA ZF, DYWIZJA CVCS
15:20
SESJA q&a
15:25
Czy grozi nam „upadek” kultury organizacyjnej spowodowany pracą zdalną i osłabieniem więzi między pracownikami a firmą?
Monika Kulińska, People Director, Członek Zarządu, AVIVA
- rola komunikacji w utrzymaniu zadowolenia i bezpieczeństwa psychicznego pracowników
15:55
SESJA q&a
16:00
JAK COVID POWIEDZIAŁ „SPRAWDZAM” KULTURZE ORGANIZACYJNEJ
Dorota Kuprianowicz-Legutko, Członek Zarządu, Dyrektor ds. Polityki Personalnej, T-MOBILE
Wojciech Śliwa, Head of Compensation & Benefits,
T-MOBILE
Andrzej Adamiec, Digital & Transformation Ekspert,
T-MOBILE
- COVID a mocny reset wizerunku
- od owocowych czwartków do… bardziej podstawowych wartości – konieczność dostosowania całego podejścia w zakresie komunikacji do „nowej normalności”
- odpowiedzialna rekrutacja, onboarding
16:30
SESJA q&a
16:35
Zakończenie forum
SESJA RÓWNOLEGŁA:
MOTYWACJA i zaangażowanie
W „NOWEJ NORMALNOŚCI”

12:45
Jak dziś motywujemy i zatrzymujemy pracownika – dyskusja panelowa HR i biznesu
Paneliści:
Anna Chudzichowska, HR Director Central Europe and Ukraine, IMPERIAL TOBACCO POLSKA
Beata Wrzosek, HR Director Poland Baltics, JACOBS DOUWE EGBERTS
Juliola Nierychło, HR Lead: Transformation projects, UNILEVER
Anna Warecka, HR Director, Management Team Member,
ONNINEN
- ostatnie miesiące zmieniły stosunek pracowników do oferowanych benefitów, jakie mamy rozwiązania?
- systemy motywacyjne czasu pandemii
- atrakcyjna ścieżka kariery i perspektywa uzyskania awansu
- przyjazna atmosfera w miejscu pracy
- programy pożyczkowe, dodatkowe dni płatnego urlopu czy dofinansowania studiów wyższych i podyplomowych
- dobry pakiet ubezpieczeń
- bon na książki zamiast biletu do kina
- kawa do domu?
13:25
SESJA q&a
13:30
Jak dziś utrzymać zaangażowany i bezpieczny zespół
Katarzyna Skorupka-Podziewska, HR & Communication Director, COSTA COFFEE POLAND&LATVIA (COCA COLA GROUP)
14:00
SESJA q&a
14:05
Benefit 2021: elastyczne podejście do miejsca i czasu wykonywania pracy numerem 1? – dyskusja panelowa
Paneliści:
Karolina Ożgo, HR Director, LORENZ BAHLSEN SNACK-WORLD
Agnieszka Jończyk, HR Director East Europe, HR Business Partner, Board Member, LEVI STRAUSS POLAND
Agata Wójcik-Ryszawa, HR Director, SEPHORA
Tomasz Krzak, Dyrektor ds. Zasobów Ludzkich, Członek Zarządu, ADAMED PHARMA
14:45
SESJA q&a
14:50
Przerwa na kawę
15:00
POCZUCIE WSPÓLNOTY – BUDOWANIE ZAANGAŻOWANIA PRACOWNIKA
Joanna Smolińska, Human Resources Director Central Europe, Oriflame COSMETICS
- co właściwie determinuje to, ze pracownik utożsamia się z firmą i czuje się związany ze swoim pracodawcą?
- jak w warunkach pracy hybrydowej zapewnić poczucie więzi z firmą
15:30
SESJA q&a
15:35
Tworzenie kultury ciągłego zaangażowania w nowej rzeczywistości
Katarzyna Janik, Dyrektor Personalny, SIG
Edyta Bąkowska-Szczurek, Dyrektor ds. Zarządzania Wiedzą i Rozwojem, SIG
- utrzymujmy pracowników w centrum uwagi
- motywujmy do dłuższego pozostawania w organizacji
16:05
SESJA q&a
16:10
JAK PODCZAS PRACY ZDALNEJ NIE PRZEGAPIĆ MOMENTU KIEDY SPADA ZAANGAŻOWANIE PRACOWNIKA?
Prelegenta zaprezentujemy wkrótce
16:40
SESJA q&a
16:45
Zakończenie forum
Organizator:

Jesteśmy profesjonalnym organizatorem szkoleń, warsztatów, konferencji, targów i eventów. Tworzymy wydarzenia, by inspirować kluczowych managerów i profesjonalistów do realizacji śmiałych inicjatyw i projektów biznesowych, zmieniających rzeczywistość. Pomagamy rozwijać relacje B2B.