1 dzień Forum, 10 marca 2021 r.

Otwarcie Forum i przywitanie gości

Katarzyna Klimkiewicz, Managing Director, brave

Anna Banaś, Managing Director, brave

Propozycje tematyczne Forum

HR I BIZNES W MODELU HYBRYDOWYM

NOWA ROLA HR W FIRMIE – DYSKUSJA PANELOWA HR I BIZNESU

Paneliści:

Renata Bronisz-Czyż, Dyrektor Personalny, STOKROTKA – oczekujemy na finalne potwierdzenie

Aneta Walentynowicz, Szef Biura Spraw Pracowniczych i Wynagrodzeń, GRUPA LOTOS

Katarzyna Cymerman, HR Director, MICROSOFT

Wojciech Zytkowiak-Wenzel, Executive Human Resources Director, HEBE JERONIMO MARTINS

  • jak rynek dzisiaj definiuje rolę i kompetencje HR 
  • dialog między silosami
  • potrzeby biznesu vs potrzeby HR
  • rola HR w 2021 – czego będzie potrzebował biznes?  

JAK NOWA RZECZYWISTOŚĆ WPŁYWA NA WYZWANIA HR

Małgorzata Lasota, HR Cluster Head & HR Director Poland,  GSK

  • dopasowanie się do reżimów covidowych: planowanie i zapewnienie bezpieczeństwa, dystansu 
  • nowe zachowania konsumenta: szybkie, zdecydowane zakupy 
  • rozwój click & collect

JAK OKREŚLIĆ NOWE ZASADY FUNKCJONOWANIA HR W DOBIE PRACY HYBRYDOWEJ

Aneta Walentynowicz, Szef Biura Spraw Pracowniczych i Wynagrodzeń, GRUPA LOTOS

  • nowa organizacja pracy
  • wprowadzenie pracy zdalnej jako „trwałego” elementu zarządzania organizacją
  • biuro versus dom – zagrożenia – jak uniknąć pułapek

Pułapki w HR w dobie pracy hybrydowej – dyskusja panelowa

Paneliści:

Wojciech Moliński, VP HR, KOMPANIA PIWOWARSKA

Anna Glib, HR Director, DHL GLOBAL FORWARDING

  • jak ustrzec się przed uczuciem zwolnienia z odpowiedzialności za dobrostan pracownika podczas braku bezpośredniego kontaktu?
  • jak nie „zgubić” relacji i ducha zespołu

JAK OD NOWA ZDEFINIOWAĆ „WORK LIFE BALANCE” W KONTEKŚCIE ZMIAN JAKIE ZASZŁY NA RYNKU

Anna Glib, HR Director, DHL GLOBAL FORWARDING

  • jak ich wspierać, na co zwracać ich uwagę, by odnajdywali się w tej pracy
  • jak zarządzać rozproszonym zespołem

ROLA LIDERA W HYBRYDOWYM ŚWIECIE

Katarzyna Peda, Director Staff Functions & Managing Director,  CIRCLE K BUSINESS CENTRE POLAND

  • jak ich wspierać, na co zwracać ich uwagę, by odnajdywali się w tej pracy
  • jak zarządzać rozproszonym zespołem

5 dysfunkcji w pracy hybrydowego zespołu – o czym powinien pamiętać lider i jaka jest rola HR

Jarosław Jarzębowski, HR Business Partner, dr MAX

Keynote:
HR Transformation 4.0 – The Next Generation Human Resources

Navid Nazemian, Global Head of HR, VODAFONE (UK)

Keynote:
LET’S PUT ASIDE GOOD SALARY AND BENEFITS – HOW TO BUILD EMPLOYEE ENGAGEMENT TODAY?

Tim Ackermann, Head of Global Talent Acquisition & Engagement, TUI (Germany)

Keynote:
Agile is even more important than before: the question is where is our limit to absorbing change and adapting to the situation?

Thomas Møller Lybæk, Global HR Process Innovation Director,  LEGO GROUP (Denmark)

• agile in business and in HR in pandemia time

WYZWANIA PRACY ZDALNEJ: ZARZĄDZANIE ZESPOŁEM W ORGANIZACJI

WYZWANIA PRACY ZDALNEJ

Anna Bilska-Kublik, Dyrektor HR Bankowość Detaliczna, SANTANDER BANK POLSKA

Sylwia Gołębiowska, Dyrektor Departamentu Partnerstwa Biznesowego, SANTANDER BANK POLSKA

Jak dziś zadbać o dobrostan psychiczny – coraz ważniejszy w dobie niepewności

  • kluczowy element: regeneracja  
  • niwelowanie lęku o pracę i zdrowie u pracownika

JAK ROZPOZNAĆ DEPRESJĘ PRACOWNIKA I JAK MU POMÓC? 

Zdrowie przede wszystkim – jak prawidłowo ustalić warunki pracy wewnątrz organizacji, aby zapewnić jej sprawne funkcjonowanie a pracownikowi bezpieczeństwo?  

2 na 3 czy 3 na 2? Wyzwania organizacji pracy zdalnej: jak ją organizować tak, by miała sens z punktu widzenia celów biznesowych i projektowych 

  • 2 dni w biurze 3 dni w domu? Czy odwrotnie? Jaki to ma wpływ na biznes

Jak zaplanować płynność pracy przy ewentualnej kwarantannie części załogi – dyskusja panelowa

Spotkanie integracyjne online? Jak w dobie reżimu i pracy zdalnej zadbać o kontakty między pracownikami – dyskusja panelowa

TECHNOLOGIE WSPIERAJĄCE HR

JAK  ZARZĄDZAĆ MODELEM PRACY ZDALNEJ W „NOWEJ RZECZYWISTOŚCI”

DIGITALIZACJA, CZYLI JAK USPRAWNIĆ PROCESY HR

Wykorzystanie AI w HR

Automatyzacja w HR

2 dzień Forum, 11 marca 2021 r.

Otwarcie Forum i przywitanie gości

Katarzyna Klimkiewicz, Managing Director, brave

Anna Banaś, Managing Director, brave

Propozycje tematyczne Forum

ZARZĄDZANIE REKRUTACJĄ I ZWOLNIENIAMI

Wyzwania rekrutacji zdalnej:

  • jak pozyskać odpowiednią liczbę i jakość aplikacji
  • jak ułożyć proces rekrutacji żeby był skuteczny, optymalny kosztowo i jednocześnie zapewniał komfort pracy rekrutera
  • rekrutacja w mediach społecznościowych

Trendy w obszarze rekrutacji – czym będziemy przyciągać pracownika do organizacji? – dyskusja panelowa

  • elastyczność zatrudnienia
  • dobra kondycja i zdrowie pracowników 
  • minimalizowanie stresu w pracy

Elastyczność zatrudnienia – jak odpowiedzieć na potrzeby zarówno organizacji, jak i pracowników 

Program Employee Advocacy – szanse i wątpliwości – bilans

  • wzrost znaczenia systemu poleceń 

Ścieżka kariery w organizacji  – zmiany spowodowane pandemią

  • jak układać ścieżkę kariery w czasach niepewności

MOTYWACJA W “NOWEJ NORMALNOŚCI”

Nowe wyzwania motywacyjne: jak wspierać pracowników podczas pracy zdalnej (hybrydowej)

Jak dziś utrzymać zaangażowany i bezpieczny zespół  

Jak dziś motywujemy i zatrzymujemy pracownika – dyskusja panelowa HR i biznesu

Paneliści:
Anna Chudzichowska, HR Director Central Europe and Ukraine, IMPERIAL TOBACCO POLSKA

Beata Wrzosek, HR Director Poland Baltics,  JACOBS DOUWE EGBERTS

  • dobry pakiet ubezpieczeń 
  • bon na książki zamiast biletu do kina  
  • kawa do domu?

Jak w sytuacji postpandemicznej przekonać biznes do programów retencyjnych/motywacyjnych

ZAANGAŻOWANIE

Tworzenie kultury ciągłego zaangażowania w nowej rzeczywistości

Katarzyna Janik, Dyrektor Personalny, SIG

Edyta Bąkowska-Szczurek, Dyrektor ds. Zarządzania Wiedzą i Rozwojem,  SIG

  • utrzymujmy pracowników w centrum uwagi
  • motywujmy do dłuższego pozostawania w organizacji  

  POCZUCIE WSPÓLNOTY – BUDOWANIE ZAANGAŻOWANIA PRACOWNIKA

Joanna Smolińska, Human Resources Director Central Europe, Oriflame COSMETICS

  • co właściwie determinuje to, ze pracownik utożsamia się z firmą i czuje się związany ze swoim pracodawcą?
  • jak w warunkach pracy hybrydowej zapewnić poczucie więzi z firmą

Jak podczas pracy zdalnej nie przegapić momentu kiedy spada zaangażowanie pracownika?

Benefity 2021: elastyczne podejście do miejsca i czasu wykonywania pracy numerem 1? – dyskusja panelowa

Paneliści:
Karolina Ożgo, HR Director, LORENZ BAHLSEN SNACK-WORLD

  • ostatnie miesiące zmieniły stosunek pracowników do oferowanych benefitów, jakie mamy rozwiązania?
  • programy pożyczkowe, dodatkowe dni płatnego urlopu czy dofinansowania studiów wyższych i podyplomowych

Niski poziom zaangażowania pracowników – mimo benefitów, wysokich wynagrodzeń 

  • co robić w sytuacji w której pracownicy pracują „w normie”, ale nie widać starań i zaangażowania 

KOMPETENCJE

Jakich kompetencji wymaga dziś biznes w zarządzaniu pracownikami podczas pracy hybrydowej? – dyskusja panelowa

5 kluczowych kompetencji okresu „nowej normalności”: sposób przywództwa, adaptacja do zmiany, elastyczność, szybkość uczenia się, decyzyjność 

Jakich kompetencji brakuje w organizacjach i jak HR ma je „dowieźć”

  • feedback, zarządzanie oczekiwaniami, budowanie zaufania
  • focus na rozwój
  • które kompetencje managerów będą potrzebne do zarządzania zespołem w 2021

Inteligencja emocjonalna – kluczową kompetencją na wszystkich stanowiskach

  • samoświadomość, samozarządzanie, świadomość społeczna i zarządzanie relacjami

Nowe kompetencje w dobie ery technologicznej, czyli jak się dopasować do zmian deklarowanych przez wielkie biznesy:

  • dbania o pracownika i jego wynagrodzenie
  • nurtu eko
  • troski o lokalne społeczności

 

KOMUNIKACJA

JAK COVID POWIEDZIAŁ „SPRAWDZAM” KULTURZE ORGANIZACYJNEJ

Dorota Kuprianowicz-Legutko, Członek Zarządu, Dyrektor ds. Polityki Personalnej, T-MOBILE

Wojciech Śliwa, Head of Compensation & Benefits, T-MOBILE

Andrzej Adamiec, Digital & Transformation Ekspert, T-MOBILE

 

  • COVID a mocny reset wizerunku 
  • od owocowych czwartków do… bardziej podstawowych wartości – konieczność dostosowania całego podejścia w zakresie komunikacji do „nowej normalności”
  • odpowiedzialna rekrutacja, onboarding  

Witamy w świecie komunikacji wirtualnej: jakie narzędzia wybrać?

Kluczowe elementy skutecznej komunikacji: transparentność, klarowność, zrozumiały język, fakty

Komunikacja jako najważniejszy element utrzymania relacji w organizacji uczmy się na błędach, czyli największe porażki i sukcesy komunikacyjne – dyskusja panelowa

Czy grozi nam „upadek” kultury organizacyjnej spowodowany pracą zdalną i osłabieniem więzi między pracownikami a firmą?

Monika Kulińska, People Director, Członek Zarządu,  AVIVA

  • rola komunikacji w utrzymaniu zadowolenia i bezpieczeństwa psychicznego pracowników

Organizator:

Jesteśmy profesjonalnym organizatorem szkoleń, warsztatów, konferencji, targów i eventów. Tworzymy wydarzenia, by inspirować kluczowych managerów i profesjonalistów do realizacji śmiałych inicjatyw i projektów biznesowych, zmieniających rzeczywistość. Pomagamy rozwijać relacje B2B.