1 dzień Forum, 10 marca 2021 r.

Otwarcie Forum i przywitanie gości

Katarzyna Klimkiewicz, Managing Director, brave

Anna Banaś, Managing Director, brave

Propozycje tematyczne Forum

HR I BIZNES W MODELU HYBRYDOWYM

NOWA ROLA HR W FIRMIE – DYSKUSJA PANELOWA HR I BIZNESU

Paneliści:

Marta Krukowska, HR Director,  EMPIK GROUP

Aneta Walentynowicz, Szef Biura Spraw Pracowniczych i Wynagrodzeń, GRUPA LOTOS

Katarzyna Cymerman, HR Director, MICROSOFT

Wojciech Zytkowiak-Wenzel, Executive Human Resources Director, HEBE JERONIMO MARTINS

  • jak rynek dzisiaj definiuje rolę i kompetencje HR 
  • dialog między silosami
  • potrzeby biznesu vs potrzeby HR
  • rola HR w 2021 – czego będzie potrzebował biznes?  

CO-CREATION Z BIZNESEM, CZYLI UDZIAŁ HR W STRATEGII FIRMY

Wiesława Czarnecka-Stańczak, HR Director,  SIEMENS

  • przejście z roli działu wykonawczego do współzarządzającego
  • wyzwania i rozwiązania
  • „punkty bólu”

JAK NOWA RZECZYWISTOŚĆ WPŁYWA NA WYZWANIA HR

Małgorzata Lasota, HR Cluster Head & HR Director Poland,  GSK

  • dopasowanie się do reżimów covidowych: planowanie i zapewnienie bezpieczeństwa, dystansu 
  • nowe zachowania konsumenta: szybkie, zdecydowane zakupy 
  • rozwój click & collect

PANDEMIA I „NOWA NORMALNOŚĆ” – CZEGO SIĘ DOWIEDZIELIŚMY O SOBIE JAKO LIDERZY. KLUCZOWE KOMPETENCJE, FATALNE WADY, NOWE ROLE I REFLEKSJE LUDZI PO PRZEJŚCIACH
CASE STUDY: KGHM POLSKA MIEDŹ 

Magdalena Wróbel, Dyrektor Naczelna ds. Zarządzania Zasobami Ludzkimi,  KGHM POLSKA MIEDŹ

JAK OKREŚLIĆ NOWE ZASADY FUNKCJONOWANIA HR W DOBIE PRACY HYBRYDOWEJ

Aneta Walentynowicz, Szef Biura Spraw Pracowniczych i Wynagrodzeń, GRUPA LOTOS

  • nowa organizacja pracy
  • wprowadzenie pracy zdalnej jako „trwałego” elementu zarządzania organizacją
  • biuro versus dom – zagrożenia – jak uniknąć pułapek

Pułapki w HR w dobie pracy hybrydowej – dyskusja panelowa

Paneliści:

Wojciech Moliński, VP HR, KOMPANIA PIWOWARSKA

Anna Glib, HR Director, DHL GLOBAL FORWARDING

Maja Chabińska-Rossakowska, Head of HR,  ING BANK ŚLĄSKI  

  • jak ustrzec się przed uczuciem zwolnienia z odpowiedzialności za dobrostan pracownika podczas braku bezpośredniego kontaktu?
  • jak nie „zgubić” relacji i ducha zespołu

JAK OD NOWA ZDEFINIOWAĆ „WORK LIFE BALANCE” W KONTEKŚCIE ZMIAN JAKIE ZASZŁY NA RYNKU

Anna Glib, HR Director, DHL GLOBAL FORWARDING

  • jak ich wspierać, na co zwracać ich uwagę, by odnajdywali się w tej pracy
  • jak zarządzać rozproszonym zespołem

ROLA LIDERA W HYBRYDOWYM ŚWIECIE

Katarzyna Peda, Director Staff Functions & Managing Director,  CIRCLE K BUSINESS CENTRE POLAND

  • jak ich wspierać, na co zwracać ich uwagę, by odnajdywali się w tej pracy
  • jak zarządzać rozproszonym zespołem

5 dysfunkcji w pracy hybrydowego zespołu – o czym powinien pamiętać lider i jaka jest rola HR

Jarosław Jarzębowski, HR Business Partner, dr MAX

Keynote:
HR Transformation 4.0 – The Next Generation Human Resources

Navid Nazemian, Global Head of HR, VODAFONE (UK)

Keynote:
LET’S PUT ASIDE GOOD SALARY AND BENEFITS – HOW TO BUILD EMPLOYEE ENGAGEMENT TODAY?

Tim Ackermann, Head of Global Talent Acquisition & Engagement, TUI (Germany)

Keynote:
Agile is even more important than before: the question is where is our limit to absorbing change and adapting to the situation?

Thomas Møller Lybæk, Global HR Process Innovation Director,  LEGO GROUP (Denmark)

• agile in business and in HR in pandemia time

Keynote:
New motivational challenges: how to support employees during remote (hybrid) work
CASE STUDY: H&M

Graziella Modica, HR Director Eastern Europe,  H&M

  • crucial for crisis time: feadback from employee & the role of communication in crisis time
  • crucial for the future: how to motivate employee during and after pandemia? What will work?

How to leverage being out of comfort zone for increased individual development and team effectiveness

Nienke Feenstra, General Manager,   TAKEDA PHARMA

WYZWANIA PRACY ZDALNEJ: ZARZĄDZANIE ZESPOŁEM W ORGANIZACJI

WYZWANIA PRACY ZDALNEJ

Anna Bilska-Kublik, Dyrektor HR Bankowość Detaliczna, SANTANDER BANK POLSKA

Sylwia Gołębiowska, Dyrektor Departamentu Partnerstwa Biznesowego, SANTANDER BANK POLSKA

Wyzwania prawne pracy zdalnej – przepisy i praktyka

Marta Krukowska, HR Director,  EMPIK GROUP

Transformacja w hybrydowy model pracy – jak w marcu 2020 wyobrażaliśmy sobie świat po pandemii, jak pracujemy w marcu 2021 i jak będziemy pracować w marcu 2022
CASE STUDY: ORANGE POLSKA

Jacek Jedut, Dyrektor Strategii i Obsługi HR, Human Capital, ORANGE POLSKA

  • od przywileju pracy zdalnej do standardu pracy hybrydowej
  • pomiar cyfrowych doświadczeń pracownika
  • pomiar efektywności pracy zdalnej
  • po co przychodzić do biura?
  • czy nastanie „new normal” oznacza trwałe zmiany modeli biznesowych, rynku pracy, sposobu zarządzania, kultury organizacji

 

JAK ZADBAĆ O DOBROSTAN PSYCHICZNY PRACOWNIKÓW – KLUCZOWE WNIOSKI Z DOŚWIADCZENIA GRUPY LUX MED

Dorota Sawicz, Dyrektor Personalny,  GRUPA LUX MED

Zdrowie przede wszystkim – jak prawidłowo ustalić warunki pracy wewnątrz organizacji, aby zapewnić jej sprawne funkcjonowanie a pracownikowi bezpieczeństwo?  

2 na 3 czy 3 na 2? Wyzwania organizacji pracy zdalnej: jak ją organizować tak, by miała sens z punktu widzenia celów biznesowych i projektowych 

  • 2 dni w biurze 3 dni w domu? Czy odwrotnie? Jaki to ma wpływ na biznes

Jak zaplanować płynność pracy przy ewentualnej kwarantannie części załogi – dyskusja panelowa

Spotkanie integracyjne online? Jak w dobie reżimu i pracy zdalnej zadbać o kontakty między pracownikami – dyskusja panelowa

TECHNOLOGIE WSPIERAJĄCE HR

JAK  ZARZĄDZAĆ MODELEM PRACY ZDALNEJ W „NOWEJ RZECZYWISTOŚCI”

DIGITALIZACJA, CZYLI JAK USPRAWNIĆ PROCESY HR

Wykorzystanie AI w HR

Automatyzacja w HR

2 dzień Forum, 11 marca 2021 r.

Otwarcie Forum i przywitanie gości

Katarzyna Klimkiewicz, Managing Director, brave

Anna Banaś, Managing Director, brave

Propozycje tematyczne Forum

HR I BIZNES W MODELU HYBRYDOWYM

„COVID – I CO DALEJ?” – JAK BUDOWAĆ NOWĄ NORMALNOŚĆ NA TERAZ I NA PRZYSZŁOŚĆ W RÓŻNYCH ASPEKTACH: ZARZĄDZANIA, ROZWOJU, BUDOWANIA ZAANGAŻOWANIA I KOMUNIKACJI
Case study COLLIERS INTERNATIONAL

Agata Błaszkiewicz, Dyrektor działu People Services,  COLLIERS INTERNATIONAL POLAND

  • jakie działania powinny podjąć działy HR aby przygotować się na rzeczywistość postcovidową
  • stary model pracy już nie wróci w 100% – „szykujemy się na nowe”!

RYNEK PRACY PO PANDEMII: TRANSFORMACJA I MASOWA CYFRYZACJA – DYSKUSJA PANELOWA

JAK ROZPOZNAĆ DEPRESJĘ PRACOWNIKA I JAK MU POMÓC? 

ZARZĄDZANIE REKRUTACJĄ I ZWOLNIENIAMI

Wyzwania rekrutacji zdalnej:

  • jak pozyskać odpowiednią liczbę i jakość aplikacji
  • jak ułożyć proces rekrutacji żeby był skuteczny, optymalny kosztowo i jednocześnie zapewniał komfort pracy rekrutera
  • rekrutacja w mediach społecznościowych

Trendy w obszarze rekrutacji – czym będziemy przyciągać pracownika do organizacji? – dyskusja panelowa

  • elastyczność zatrudnienia
  • dobra kondycja i zdrowie pracowników 
  • minimalizowanie stresu w pracy

Elastyczność zatrudnienia – jak odpowiedzieć na potrzeby zarówno organizacji, jak i pracowników 

Program Employee Advocacy – szanse i wątpliwości – bilans

  • wzrost znaczenia systemu poleceń 

Ścieżka kariery w organizacji  – zmiany spowodowane pandemią

  • jak układać ścieżkę kariery w czasach niepewności

MOTYWACJA W “NOWEJ NORMALNOŚCI”

Nowe wyzwania motywacyjne: jak wspierać pracowników podczas pracy zdalnej (hybrydowej)

Jak dziś utrzymać zaangażowany i bezpieczny zespół  

Katarzyna Skorupka-Podziewska, HR & Communication Director, COSTA COFFEE POLAND&LATVIA (COCA COLA GROUP) 

Jak dziś motywujemy i zatrzymujemy pracownika – dyskusja panelowa HR i biznesu

Paneliści:
Anna Chudzichowska, HR Director Central Europe and Ukraine, IMPERIAL TOBACCO POLSKA

Beata Wrzosek, HR Director Poland Baltics,  JACOBS DOUWE EGBERTS

 

  • ostatnie miesiące zmieniły stosunek pracowników do oferowanych benefitów, jakie mamy rozwiązania?
  • systemy motywacyjne czasu pandemii
  • atrakcyjna ścieżka kariery i perspektywa uzyskania awansu
  • przyjazna atmosfera w miejscu pracy
  • programy pożyczkowe, dodatkowe dni płatnego urlopu czy dofinansowania studiów wyższych i podyplomowych
  • dobry pakiet ubezpieczeń
  • bon na książki zamiast biletu do kina 
  • kawa do domu?

Jak w sytuacji postpandemicznej przekonać biznes do programów retencyjnych/motywacyjnych

ZAANGAŻOWANIE

Tworzenie kultury ciągłego zaangażowania w nowej rzeczywistości

Katarzyna Janik, Dyrektor Personalny, SIG

Edyta Bąkowska-Szczurek, Dyrektor ds. Zarządzania Wiedzą i Rozwojem,  SIG

  • utrzymujmy pracowników w centrum uwagi
  • motywujmy do dłuższego pozostawania w organizacji  

  POCZUCIE WSPÓLNOTY – BUDOWANIE ZAANGAŻOWANIA PRACOWNIKA

Joanna Smolińska, Human Resources Director Central Europe, Oriflame COSMETICS

  • co właściwie determinuje to, ze pracownik utożsamia się z firmą i czuje się związany ze swoim pracodawcą?
  • jak w warunkach pracy hybrydowej zapewnić poczucie więzi z firmą

Jak podczas pracy zdalnej nie przegapić momentu kiedy spada zaangażowanie pracownika?

Benefit 2021: elastyczne podejście do miejsca i czasu wykonywania pracy numerem 1? – dyskusja panelowa

Paneliści:
Karolina Ożgo, HR Director, LORENZ BAHLSEN SNACK-WORLD

Agnieszka Jończyk, HR Director East Europe, HR Business Partner, Board Member,  LEVI STRAUSS POLAND
Agata WÓJCIK-RYSZAWA HR Director SEPHORA

Niski poziom zaangażowania pracowników – mimo benefitów, wysokich wynagrodzeń 

  • co robić w sytuacji w której pracownicy pracują „w normie”, ale nie widać starań i zaangażowania 

KOMPETENCJE

Jakich kompetencji wymaga dziś biznes w zarządzaniu pracownikami podczas pracy hybrydowej? – dyskusja panelowa

5 kluczowych kompetencji okresu „nowej normalności”: sposób przywództwa, adaptacja do zmiany, elastyczność, szybkość uczenia się, decyzyjność 

Mirela Kik, Country HR Director,  GRUPA ZF, DYWIZJA CVCS

Paweł Pałubiński, Prezes Zarządu, Dyrektor Generalny,  GRUPA ZF, DYWIZJA CVCS

Jakich kompetencji brakuje w organizacjach i jak HR ma je „dowieźć”

  • feedback, zarządzanie oczekiwaniami, budowanie zaufania
  • focus na rozwój
  • które kompetencje managerów będą potrzebne do zarządzania zespołem w 2021

Inteligencja emocjonalna – kluczową kompetencją na wszystkich stanowiskach

  • samoświadomość, samozarządzanie, świadomość społeczna i zarządzanie relacjami

Nowe kompetencje w dobie ery technologicznej, czyli jak się dopasować do zmian deklarowanych przez wielkie biznesy:

  • dbania o pracownika i jego wynagrodzenie
  • nurtu eko
  • troski o lokalne społeczności

 

KOMUNIKACJA

JAK COVID POWIEDZIAŁ „SPRAWDZAM” KULTURZE ORGANIZACYJNEJ

Dorota Kuprianowicz-Legutko, Członek Zarządu, Dyrektor ds. Polityki Personalnej, T-MOBILE

Wojciech Śliwa, Head of Compensation & Benefits, T-MOBILE

Andrzej Adamiec, Digital & Transformation Ekspert, T-MOBILE

 

  • COVID a mocny reset wizerunku 
  • od owocowych czwartków do… bardziej podstawowych wartości – konieczność dostosowania całego podejścia w zakresie komunikacji do „nowej normalności”
  • odpowiedzialna rekrutacja, onboarding  

Witamy w świecie komunikacji wirtualnej: jakie narzędzia wybrać?

Kluczowe elementy skutecznej komunikacji: transparentność, klarowność, zrozumiały język, fakty

Komunikacja jako najważniejszy element utrzymania relacji w organizacji uczmy się na błędach, czyli największe porażki i sukcesy komunikacyjne – dyskusja panelowa

Czy grozi nam „upadek” kultury organizacyjnej spowodowany pracą zdalną i osłabieniem więzi między pracownikami a firmą?

Monika Kulińska, People Director, Członek Zarządu,  AVIVA

  • rola komunikacji w utrzymaniu zadowolenia i bezpieczeństwa psychicznego pracowników

Partnerzy edycji 2022

główni partnerzy

Unit 4 Teta
softgarden
takes care

partnerzy

GRUPA ODITK
GRUPA ODITK
GRUPA ODITK
ZdrowiewBiznesie.pl
komorebi
ADP
Activy
Solution Of Human Resources

PATRONI MEDIALNI

Friendly Workspace 2020

Organizator:

Jesteśmy profesjonalnym organizatorem szkoleń, warsztatów, konferencji, targów i eventów. Tworzymy wydarzenia, by inspirować kluczowych managerów i profesjonalistów do realizacji śmiałych inicjatyw i projektów biznesowych, zmieniających rzeczywistość. Pomagamy rozwijać relacje B2B.