SUPPORT THE LEADERS
TAKE CARE OF EMPLOYEES
PROTECT THE BUSINESS
8-9 marca 2023 r.
Hotel Courtyard by Marriott, ul. Żwirki i Wigury 1, Warszawa
RELACJA 2023
Po 2 latach edycji w formule online przyszedł nareszcie czas na powrót do stacjonarnego wydarzenia – za nami IV edycja Forum HR CHALLENGE, podczas której mieliśmy możliwość się spotkać się osobiście i wymienić doświadczeniami.
To kluczowe dla dyrektorów działów personalnych wydarzenie zgromadziło w dniach 8-9 marca 2023 roku ponad 300 gości. Miło nam było gościć kolejny rok z rzędu prezesów firm, a także przedstawicieli działów sprzedaży i logistyki, którzy podzielili się z nami swoimi opiniami na tematy związane z zarządzaniem pracownikami.
Podczas dwóch sesji plenarnych moderowanych przez ekspertów: Anetę Walentynowicz z FUNDACJI LIDEREK BIZNESU i Ireneusza Martyniuka, Właściciela SCALENCE poruszaliśmy zagadnienia związane ze współpracą dyrektora HR z CEO, tworzeniem kultury organizacyjnej przyjaznej pracownikowi oraz obserwowaną aktualnie transformacją kompetencji w organizacjach. Porozmawialiśmy o roli HR i liderów zarówno w zabezpieczaniu ale i w rozwoju organizacji.
Pierwszego dnia po lunchu odbyły się 4 warsztaty: Problem Solving Zone, największym zainteresowaniem cieszył się warsztat firmy ASTRAFOX zatytułowany:
Wyższy poziom zarządzania w HR. Dane, analiza, raportowanie w nowoczesnej organizacji
Po lunchu każdego dnia odbywały się po 3 sesje równoległe:
LIDER JAKO COACH
MOTYWACJA I ZAANGAŻOWANIE PRACOWNIKA
NIEPOKÓJ i ODPORNOŚĆ PSYCHICZNA
PRESJA NA WYNAGRODZENIA
LUKI KOMPETENCYJNE
ROZWÓJ I UTRZYMANIE TALENTÓW
Podczas forum do dyspozycji naszych gości był fryzjer i makijażystka. Pierwszy dzień forum zakończyliśmy koktajlem – była to świetna okazja do networkingu i pogłębienia relacji. Jedną z atrakcji koktajlu był profesjonalny pokaz barmański wraz z serwowaniem drinków, sponsorem pokazu była firma NIVALIT.
Przez cały czas trwania wydarzenia nasi gości mogli korzystać z mobilnej aplikacji, która służyła nie tylko do monitorowania i oceny programu forum, ale także pozwalała na umawianie spotkań między uczestnikami, a dzięki modułowi grywalizacji dała naszym gościom szansę zdobycia nagród.
Dzięki ocenom naszych uczestników wyłoniono najlepsze wystąpienie, warsztat i dyskusję:
– Czy decyzja o powrocie do biura okazała się trafiona
Jolanta Bańczerowska, Członkini Zarządu, Obszar Strategii Personalnej, ŻABKA GROUP
– Praca hybrydowa – czy dalej jest wyzwaniem? Wyczekiwane uregulowanie pracy zdalnej w Kodeksie pracy – wsparcie dla pracodawców czy kolejne zmiany organizacyjne?
Michał Grzybowski, Lider Zespołu People & Organization, PWC
Michał Balicki, Counsel, Adwokat, PWC
–Jak zadbać o pracowników, zmniejszyć poziom stresu i niepokoju
Moderator:
Dorota Sawicz, Dyrektor Personalny, LUX MED GROUP
Paneliści dyskusji:
Monika Ostapowska, Dyrektor ds. personalnych i finansowych, FRESENIUS KABI
Izabella Krzywosądzka-Pajdak, HR Director, CARLSBERG SHARED SERVICES
Bogusława Kotowska, HR Business Partner, AGORA
Joanna Czuchnowska, Dyrektor Personalna, MEDIAMARKTSATURN
Karol Baćkowski, Dyrektor ds. Kluczowych Klientów, ACTIVTEK
Gratulujemy!
O najwyższą jakość przebiegu wydarzenia dbało znakomite grono moderatorów sesji i dyskusji:
Aneta Walentynowicz, Coach ICF, Mentor, Fundacja Liderek Biznesu
Michał Grzybowski, Lider Zespołu People & Organization, PWC
Natalia Korzeniecka-Walak, Director of Corporate Affairs, People & Culture, EMPIK GROUP
Marek Skała, Właściciel, INSTYTUT SZKOLEŃ MEGALIT
Joanna Szorc, HR Director East Europe & Nordics, KETER
Joanna Delbar, Właściciel, INSTYTUT JOANNY DELBAR
Dorota Sawicz, Dyrektor Personalny, LUX MED GROUP
Agnieszka Granas – Dominiak, HR Head Poland, STADA
Anna Krasnova, Naukowiec, Trener Biznesu, SKILLS ARENA
Anna Pfejfer-Buczek, Managing Partner, TRANSITION GROUP